Avatar billede csd Nybegynder
28. december 2000 - 01:03 Der er 13 kommentarer

Ny cd-brænder

Hej

Jeg vil købe en ny cd-brænder den skal være hurtig, stabil og billigst muligt - hvad skal jeg købe!

På forhånd tak!!! CSD

PS. Det må gerne gå hurtigt, jeg vil gerne købe før nytår - eller er det dumt, falder de i pris lige efter nytår??
Avatar billede handmade Nybegynder
28. december 2000 - 01:04 #1
Jyllandspostenskriver om priskrig på PC-markedet først i januar så måske?
Avatar billede driis Nybegynder
28. december 2000 - 01:10 #2
Køb en Plextor! Det er overlegen kvalitet, stabilitet og kompabilitet.
F.eks:
PlexWriter PX-W1210TS Internal Bulk / SCSI / 2785
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1274667910

PlexWriter PX-W1210TA Internal Bulk / IDE / 1955 kr.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1274667912

De falder ikke i pris efter hvad jeg ved.

Avatar billede driis Nybegynder
28. december 2000 - 01:13 #3
Nå, ja, hvis der virkelig skal gå hurtigt, så er Yamaha også et godt mærke, og de har allerede en 16x brænder på markedet:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1274717908
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1274717906

Plextor forventes i øvrigt at komme med en 16x version i januar.
Avatar billede mtg Nybegynder
28. december 2000 - 01:26 #4
Har du selv en plextor
Avatar billede mtg Nybegynder
28. december 2000 - 01:27 #5
Jeg overvejer selv at købe en, da min jo som du ved ikke virker!
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. december 2000 - 01:30 #6
Jeg har lige købt og installeret en Artec (8r 4rw 32x).
Det var den billigste jeg kunne finde og den virker fint.
Der fulgte et \"nero burning\" program med som jeg har hørt folk sige pæne ting om her på eksperten.

mvh JakobA
Avatar billede driis Nybegynder
28. december 2000 - 01:32 #7
Ja, jeg har selv en Plextor, og er ovenud tilfreds med den.
Avatar billede kurtj Nybegynder
28. december 2000 - 02:41 #8
Kan måske være at cd brændere vil stige i pris i det nye år,har lige set en artikel om at HP skal til at betale afgift for hver solgt brænder. Lidt i stil med cd-afgiften.De andre brænder producenter skulle så komme med senere.
Skulle jeg have ny ville jeg vælge en Plextor. :)
Avatar billede johnbp Nybegynder
28. december 2000 - 03:28 #9
Hej jeg har en plextor 1210TA Før den havde jeg en plextor 8.2.20 SCSI og et 40 gange Plextor CDROM drev Men jeg blev så træt af at hør på de to enheder så jeg solgte dem og købte en IDE Brænder i stedet for. I SCSI enheder sider der små blæsere som nærmest giver en slags hyle tone fra sig og de stopper ikke med at larme fordi computeren går i standby . og IDE brænderen er den mest stabile jeg har haft endnu . Køb Plextor med burn proof

Venlig hilsen
John
Avatar billede sqrd Nybegynder
28. december 2000 - 13:15 #10
HP cd-writer+ 9600si....
Avatar billede thrill Nybegynder
28. december 2000 - 20:07 #11
johnbp,

Solgte du også dit Plextor 40x cdrom drev ??

Hvad har du købt istedet for dit Plex40 ?
Avatar billede janomel Nybegynder
17. februar 2001 - 14:44 #12
waitech drev er et godt mærke. Kvalitet er i top og prisen er ok
02. juni 2001 - 23:40 #13
Køb en Plextor, min PXR820T er 2 år gammel og er virkelig blevet brugt. Den kører stadig upåklageligt!