Avatar billede duniop Nybegynder
21. september 2003 - 01:04 Der er 15 kommentarer

Jokescript i PHP og/eller mySQL

Jeg ville spørge jer om i ved hvor man kan finde et jokescript, eller om i kan sende et.
Det skal ikke være det som er lavet af "Frande", da det ikke virker på min server.

Scriptet skal kunne følgende:
- Vise de jokes man har, i forskellige kategorier. Eks. "Alle Børnene", "Danskeren, Nordmanden og Englænderen" osv.

Indhold:
- Man skal kunne oprette en bruger.
- Man skal kunne tilføje nye jokes.(kun brugere)
- Man skal kunne stemme på hinanden jokes.
- Der skal være en to 20 joke-liste
- Der skal være top 20 brugere (dem der har lagt jokes ind)
- MENUER:
  _Liste - Kategorier (joketyper)
          - top brugere
          - top jokes
          - statestik
  _Bruger - Opret bruger
          - log ind
          - glemt kode
  _Jokes  - Indsend joke
          - find jokes . en side med søgemaskine over hele siden.
          - Dagens joke
          - jokerouletten . finder en tilfeldig joke
  _generelt - Forside
            - Kontakt

- Det hele skal køre med PHP, og MySQL, så det kun er mig, som kan slette de jokes der evt. måtte forekome, fra databasen.

Hvis det er for meget kan i så ikke  bare lave et som minder meget om www.ajokes.dk

Hvis der er mulighed for at finde eller lave et sådan script, ligger der 60 points og venter!!!

Mvh Duniop

send scriptet til eller kontakt mig på:
sholle@sol.dk
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
21. september 2003 - 01:19 #1
60 point, hehe tror ikke du får nogen til at lave det til 60 point, prøv med 1000, det er mere omfattende end du aner ;)
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. september 2003 - 01:25 #2
Nae 60 er såmend OK. Det der ikke er ok er at du opretter samme spm 2 gange.
Vær rar at lukke det ene.
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. september 2003 - 01:29 #3
Eller du kunne slå dig sammen med saudo der beder om det samme: http://www.eksperten.dk/spm/403808
Avatar billede duniop Nybegynder
21. september 2003 - 01:48 #4
jaja...
jeg har ikke point lige nu.. så det er derfor jeg ikke har sat den over de 60..

men hvis det er så skal jeg prøve at få så mange point som muligt og give dem til den som laver den.
Saudoo... nah, tror ikke at det bliver til meget.

_duniop_
Avatar billede duniop Nybegynder
21. september 2003 - 01:49 #5
Jeg kom til at trykke tilbage da jeg oprettede den for første gang..
Så derfor troede jeg ikke at den kom, at jeg lavede en til.
Avatar billede duniop Nybegynder
21. september 2003 - 01:56 #6
btw hvordan lukker man et spørgsmål?

_Duniop_
Avatar billede tjp Mester
21. september 2003 - 04:00 #7
Man lukker ved at svare selv og dernæst acceptere svaret.
Avatar billede fangel Nybegynder
21. september 2003 - 09:50 #8
dette spørgsmål ER faktisk det samme som dit - jeg tror vi ser på dobbel-brugere her

http://www.eksperten.dk/spm/403819

Morten
Avatar billede the_legend Nybegynder
22. september 2003 - 18:28 #9
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 21:44 #10
ok tip...
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 21:45 #11
The legend..
Har prøvet det der jokesystem, men det gik ikke så godt.. ellers tak.
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 21:47 #12
Jeg har allerede skrevet at det ikke skal være lavet af/i frande.
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 21:55 #13
dea pg...
Hvis du kigger rundt derinde så har jeg ideen derfra.

Har fået lov til det.

_Duniop_
Avatar billede Six Nybegynder
25. september 2003 - 16:50 #14
Duniop - Hvem har du fået lov til det af ?

Fristes til at tro, at du er personen der legede med mit login og pass ;)
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
14. februar 2005 - 10:18 #15