Avatar billede lgadex Nybegynder
06. september 1999 - 23:27 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kan nogen lave et pænt design til mig?

Jeg skal bruge et pænt design til en online-tøjbutik. Det må gerne være inspireret af www.shopexpress.dk - den demo de har er ikke helt dum.
Der skal være en enkel baggrund som f.eks. ovennævnte har, blot skal den grønne bjælke nederst flyttes op foroven. Der må ikke bruges frames - opløsning skal være 800 x 600. Der skal være et pænt logo "EURO-SHOP - Fashion on the net" - det må gerne være to linier.
Der skal være nogle forslag til knapper (uden tekst, så jeg selv kan designe videre). Der må gerne være et forslag til en menu med forskellige kategorier.
Resten af designet med siderne klarer jeg selv. Det er selve baggrunden med logo og knapper, der er vigtigst at få forslag til.
Jeg er ikke helt sikker på hvor meget det er værd og der vil måske også være flere der vil forsøge.
Men hvis der kommer mere end et rigtig godt forslag vil jeg gerne give forslag 2 nogle point også. Har dog ikke uanede mængder, så i udgangspunktet vil jeg give de nævnte 300 for et godt forslag.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. september 1999 - 23:32 #1
du får ikke nogen proffer til at lave noget uden $$$
Avatar billede davs Nybegynder
06. september 1999 - 23:49 #2
Enig med cyberesben.

Men det kan jo være at der er nogen med interesse i at prøve sig frem, men så bliver resultatet også derefter.
Avatar billede lgadex Nybegynder
07. september 1999 - 08:38 #3
OK - havde en anelse om at det ikke var nemt her :)
Men det er en hovedopgave jeg er i gang med og vil gerne nå mest muligt og så pænt som muligt. Designet er ikke en vigtig del af "min" opgave i denne sammenhæng - men man har vel alligevel visse ambitioner, som går på hele sammenhængen.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 1999 - 09:40 #4
Hvorfor tror du der er noget der hedder webdesign firmaer som udskriver en regning når de har lavet en side ?????

INGEN KR,ØRE INGEN DESIGN !
pROGRAMMERNE DER  anvendes koster også penge !!!!!!!!!!!
Avatar billede kermit Nybegynder
07. september 1999 - 10:09 #5
Jep - gratis = I think not

Avatar billede reason Nybegynder
07. september 1999 - 10:11 #6
hmm at betale for et program - det koncept er der vist ikke mange der kender  ; b
Avatar billede Slettet bruger
07. september 1999 - 12:30 #7
Et webdesigner firma der er momsregistret er nogle tåber hvis de ta'r chancen og kører med uregistret programmer !!!!!
Avatar billede reason Nybegynder
07. september 1999 - 14:28 #8
hvis <<Igadex ville bruge penge på et webdesign firma havde han/hun nok ikke skrevet her
Avatar billede jumper Nybegynder
07. september 1999 - 15:36 #9
Igadex, det du vil have er en færdig designløsning til din hjemmeside.

For det første koster sådan noget penge, ofte mange penge.

For det andet vil du få problemer med shopexpress.dk, hvis de opdager at du har stjålet deres design, som de jo selv har betalt penge for at få lavet.

Du får nok ingen proffer til at lave det, måske en nybegynder der gerne vil have en lille udfordring.

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. september 1999 - 18:46 #10
nej hvor flot, thor skriver uden at sende et svar :-Þ
Avatar billede jumper Nybegynder
07. september 1999 - 18:51 #11
hehe, back at ya! Du 'glemte' da vist også at krydse Svar af ;)

/Thor
Avatar billede reason Nybegynder
07. september 1999 - 18:55 #12
det er jo også en svær ting at gøre
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. september 1999 - 19:34 #13
Ja *GG*
Avatar billede jumper Nybegynder
07. september 1999 - 19:49 #14
Yep *SKOD*

/Thor
Avatar billede lgadex Nybegynder
08. september 1999 - 09:10 #15
At lade sig inspirere af shopexpress er da ikke det samme som at stjæle. Hvor mange arbejder med design eller webprogrammering uden at lade sig inspirere mere eller mindre. (og nogle stjæler med arme og ben)
Efter at have set hvor meget arbejde folk her gør ganske gratis for få point tog jeg altså chancen med dette også. Jeg er faktisk ret imponeret over den hjælp der er at få her og havde i øvrigt tænkt at nævne hjælpen i min rapport også - med navn på personen. Jeg havde ikke tænkt mig at tage æren selv. Og ja det var nok mest ment for en amatør, der havde lyst til at prøve.
Avatar billede lgadex Nybegynder
08. september 1999 - 09:13 #16
SHIT - kom simpelt hen til at klikke på den forkerete knap :(
Så må det jo være op til cyberesben om han vil gi' mig pointene tilbage..
Avatar billede jumper Nybegynder
08. september 1999 - 12:50 #17
Det vil han sikkert nok, han kæmpede selv hårdt tidligere for at få nogle af sine egne point tilbage, da en anden tog dem ;)

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. september 1999 - 15:40 #18
hehe vi kan også sige at cybles giver lgadex 300 point og mig 100, så står vi alle lige *GG*
Avatar billede chipmaster Nybegynder
08. september 1999 - 17:34 #19
Der er helt afgjort stor forskel på at stjæle og at blvi indspiret hvis Igadex mener at der ikke er stjålet i designet fra shopexpressen så er det hendes/hans problem. >>Igadex prøv at kigge lidt på shareware programmet Paint Shop Pro 5.0 det er rigtig godt og koster kun en tusse registret

/Chipamster  ;o)