Avatar billede flakse Nybegynder
20. september 2003 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Altid åbne mapper med detaljer

Hej

Det er super irriterende at mapperne altid åbner som ikoner hvorefter jeg altid må gå op i view og sætte dem til details.

Hvordan kan jeg få XP pro US til altid at åbne alle mapper med details?

På forhånd tak

Flakse
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2003 - 12:05 #1
Start stifinder, gå ind i menuen Tools > Folder options. På fanebladet View findes en knap, der hedder "Apply to all folders". Når du klikker på den, vil den mappe du står i, danne basis for generel mappevisning i Windows.
Avatar billede flakse Nybegynder
20. september 2003 - 13:29 #2
Tak.. Det virker.

Flakse
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
20. september 2003 - 13:35 #3
hehe

Flakse>> er det magik der skal have pointene?
det er jo ham der har hjælpet dig, du kan der ikke siger tak og snupper selv pointene.

opret en nyt spm med point til magik.