Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 07:44 Der er 49 kommentarer og
1 løsning

Firma design

Goddag..
Jeg er ved at skulle start et hosting´s firma. Og er nu kommer i et mega stort problem. Design til mit firma. jeg søger der for en eller flere der gider lave et design til mig eller en ide til mig..

Håber at høre fra jer..
Avatar billede elkrog Nybegynder
20. september 2003 - 08:25 #1
Hvor mange er i om at lave jeres firma?
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 08:47 #2
Vi er to. hvorfor da ?
Avatar billede elkrog Nybegynder
20. september 2003 - 08:50 #3
Ren nysgerrighed.
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 09:01 #4
OK. *s* Tro du at du kan hjælpe os med et firma design ?
Avatar billede elkrog Nybegynder
20. september 2003 - 09:20 #5
Desværre.
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 09:56 #6
Det du søger er altså en der gratis vil lave et løsning, som i kommercielt vil bruge til at tjene penge på, til jer?
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 10:09 #7
Nej ik helt. mere et design. da jeg nu har side og haft meget stort problemmer med et design..
Avatar billede cdc Novice
20. september 2003 - 10:10 #8
Der findes masser af gratis skabeloner ude på nettet, endnu flere til en billig penge. Find nogle af dem, og rod med dem, hvis i løber ind i problemer, kunne i bruge jeres points på det i stedet

/cdc
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 10:12 #9
Det er det jeg har prøve men syndes ik jeg kan finde nåde der er vær at bruge bare ti sec. på..
Avatar billede cdc Novice
20. september 2003 - 10:14 #10
giv et link til en side som I synes er fin?
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 10:18 #11
jeg har ik en jeg syndes over meget om enu. men jeg har et side jeg har arbejder på sammen med min patner. http://www.stripperakivet.dk.
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 10:24 #12
grunden til at at i ikke har kunnet finde noget der er værd at bruge tid på er, at man som regel får hvad man betaler. Finder man noget gratis er kvaliteten som regel derefter - så efter min mening, så er det mindst lige så vigtigt at bruge penge på at få skabt et ordentlig ansigt udadtil i form af design, logo, programmering etc som det er vigtigt at få købt de rigtige hardware og licenser til software...
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 10:29 #13
Vi har licenser til alt hvad vi har. Grunge til design er at der er ik en af os der er total gode til grafik.
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 10:39 #14
ja - og et er netop det jeg siger; i har brugt penge på noget formentlig godt hardware og software, men i forventer alligevel at få lavet en flot og indbydende grafisk ansigt udadtil gratis?

Jeg skal selvfølgelig ikke afvise at der er en der kommer forbi og vil lave det gratis - men det er ret sjældent det sker. Folk vil ligesom i det normale erhvervsliv tjene på deres arbejde - jeg tvivler da også på at i udbyder jeres service total gratis
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 10:42 #15
Nej selv selvfølige ik, men Det vi nu søger er kun et design vi kan arbejder vider på da vi er total tom for ide.

Det er bare en ting jeg er ved at være total træt af her i denne potal. alle der ik har nåde at byde på skriver ik dem man søger efter.
Avatar billede cdc Novice
20. september 2003 - 10:47 #16
hvis i påkoster mellem 25-60$ kan i få meget flotte sider, og det er en billig løsning
Avatar billede cdc Novice
20. september 2003 - 10:48 #17
Jeg giver dig nogle idéer til at komme vider, da der ikke er mange tilbage herinde der laver gratis designs til firmaer mere, har selv gjort det, få gange, for lang tid siden...
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 10:51 #18
jeg har masser at byde på - og kender jeg /cdc ret tror jeg også at han har... Men bare fordi jeg måske er dårlig til at køre et webhotel selv, kan jeg så få det gratis hos jer? næppe...

Det er rigtigt at ingen af os hidtil har kunne give dig noget i dette spm. eftersom du forventer det lavet gratis - men vi fortæller dig bare realiteterne. Men ligesom man kan finde gratis designs på nettet (hvor i åbenbart ikke har kunnet finde nogle der var gode nok) så findes der faktisk også sider som sælger færdige designs for næsten ingen penge; i får et lille preview, og finder i designet interessant kan i købe jer til det færdige design med opsætning og alle de grafiske filer, så det var måske en mulighed at søge efter
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 10:55 #19
Jeg har ik sagt at jeg ik vil betale. men da jeg ik søger et total stor side..
De sider med betalings design har jeg også funde men heller ik der er der nåde jeg syndes der er fede.
Avatar billede cdc Novice
20. september 2003 - 10:57 #20
ok, hvis ingen der er fede, så tror jeg ikke du finder nogle her inde der vil bruge den tid det tager at lave noget til 50$. For den pris når jeg ikke engang at hælde en kop kaffe op, og tænde maskinen :o)
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 10:59 #21
som tidligere sagt - man får hvad man betaler (eller ikke betaler) for ;)
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 11:00 #22
cdc HA Ha, Måske vi skal sende dig en ny kaffe maskinen *gf*
Avatar billede cdc Novice
20. september 2003 - 11:05 #23
Avatar billede cdc Novice
20. september 2003 - 11:09 #26
bare nogle idéer i forskellige prisklasser
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 11:11 #28
Syndes bare ik særlige godt om det.
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 11:20 #29
Øv bare det var vist i et gif. da der er et par ting jeg kan li i denne
http://www.templatemonster.com/show.php?templ=2525&cat_type=cat&type=1&arg1=60&arg2=&order=date

Som det Rj45 stik og globus.
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 11:27 #30
en gif? hvad skulle en gif hjælpe? hvis du køber det får du da de filer du skal bruge...
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 11:28 #31
Ja men jeg gider ik købe nåde jeg kun skal bruge to ting fra.
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 11:29 #32
Som skal laves om. Så kan jeg sku godt unvære..
Avatar billede rangerbs Nybegynder
20. september 2003 - 15:54 #33
host4you.dk -> Jeg synes at de design /cdc har vist dig ser vildt prof. ud.

du får aldrig sådan et design her fra eksperten (GRATIS)

mvh Ranger
Avatar billede rangerbs Nybegynder
20. september 2003 - 15:57 #34
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 16:03 #35
http://www.hypergurl.com/webtemplatehost.html

skal måske nok hellere være denne når nu det er til et hosting-site...
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 19:57 #36
Syndes ik der er nåde der er vær at råbe hura for. da jeg skal købe over 20 stk for at få bare en side der måske ku være ok.
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 20:09 #37
jah - hvis ikke du kan finde en gratis-template der er godt nok, ikke kan finde en betalings-template der er god nok, dine/jeres egne kvaliteter ikke er gode nok og ingen herinde der vil lave det for 200 point... så er der vel næsten kun den mulighed tilbage at finde en freelancer/et firma der ud fra dine egne kravspecifikationer kan komme med et tilbud?
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 20:13 #38
Jeg havde da ik nåde mod at give 1500 point for at godt design. men kræver jo at der er en der gider at lave et..
Avatar billede cdc Novice
20. september 2003 - 20:19 #39
hvis der stod kr. efter de 1500 var der sikker flere der ville hjælpe dig, men nu står der point, og det får man ikke meget kaffe for.
Derfor disse alternative forslag til hvordan du kan få fadt i et gratis og eller billigt design.
Spørgsmålet er jo også vad i selv kan med kodning, slicing og grafik, hvis det ikke er meget, så kommer det til at koste mange timers arbejde.

Ellers har jeg lagt ud for lang tid siden nogle gratis begynder designs: http://www.eksperten.dk/spm/276705
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 20:25 #40
Ja det ville der sikker. men jeg søger nu heller ik en helt side, men mere et design.

Lukker det her spam da jeg ik får nåde jeg kan bruge..
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
20. september 2003 - 20:25 #41
Lukket
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 22:45 #42
der er heller ingen der forsøger at sælge dig en hel side - alle hidtil har udelukkende snakket om designs i denne tråd
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. september 2003 - 18:15 #43
host4you : tag da imod folks forslag med kyshånd, for de er gode! :) jeg ville med glæde give 25 dollars for et design hvis jeg havde startet min egen virksomhed!!! og kvaliteten af dem der er blevet henvist til fejler sgu ikke noget.
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
24. september 2003 - 01:13 #44
gizmo-gizmo : Jeg tager også i de forslag men jeg kan bare ikke bruge det til nåde. da jeg ikke vil ha et af de forslag der er komme. men ville heller ha haft en til at lave et til mig da jeg ik vil ha et desigen en anden har lave som så er lagt til salg og alle kan købe det. Jeg ku ikke få folk til at sige ok jeg vil gerne tage mod de få point men jeg skal alså også ha pengen, næ man ville heller ha jeg skulle finde et og betale mig for det. og nej så er det jo lidt som at kopier fra en der måske også har købt det. så nej tak.
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
24. september 2003 - 01:14 #45
og her med er det spam lukket. gider ikke at bruge mere tid på det her..
Avatar billede keysersoze Guru
24. september 2003 - 10:22 #46
min mening om designene er ikke relevant her - så det vil jeg undlade. men host4you.dk >> du skal selvfølgelig have lov at håbe at du kan få designet gratis - men det er nu engang svært at få kvalitet gratis...

Jeg syntes det er fair nok at du vil holde dig fra de templates der gives link til, men derfor er det stadig lidt naivt at blive sur fordi du ikke kan få hvad du vil have gratis. Du reagerer meget hurtigt negativt og det kan kunder hos hosting-firmaer normalt ikke lide... men lad nu det ligge :)

Hvis i har sat et rigtig kvalitets-hosting udstyr op bestående af servere, UPS, software, overvågning, backup etc er der minimum ofret 50.000 på det. Kan der så ikke ofres et par småøre i - forhold til udstyret - på designet er det fordi man ikke vil det nok. Mit tilbud står stadig ved magt; kan du komme med nogle specifikationer samt evt en prisidé skal jeg nok se hvad jeg kan gøre og komme med et prisoverslag - og du skal nok nøjes med at få designet hvis det kun er designet du er ude efter...

så det ved jeg ikke hvad du siger til?
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
24. september 2003 - 19:25 #47
HALLO >> Nu gider jeg ikke at sige det mere jeg har ikke på nåde tid sagt at det skal være gratis design.
Avatar billede host4you.dk Nybegynder
24. september 2003 - 19:30 #48
Vi er nyt og har på nuværne tidspungt brugt 150.000,00 på server og hvad vi skal bruge. og vi har sat 30.000,00 kr af til hjemmeside. men da i ikke har har kun komme med nåde har vi købt et design uden hos et webdesign firma. pris var 7.500,00 Exs moms.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
24. september 2003 - 19:42 #49
hvad hedder jeres side?

vil gerne se den
Avatar billede keysersoze Guru
24. september 2003 - 22:56 #50
Hvad man som læser får ud af en tekst og hvad "forfatter" oprindeligt har ment kan til tider misforstås - og det har vi åbenbart gjort så...

Men så kan jeg bare ikke forstå hvorfor du reagerede så negativt da vi var et par stykker der sagde det med prisen - og hvorfor du så ikke kom med specifikationerne så vi herinde havde noget at gå ud fra... men lad nu det ligge - du har fået dit design osv :)

BTW - hvis det er http://www.host4you.dk/ der er betalt 7,5 kilo + moms for... så ville jeg godt nok føle mig snydt - og så ville jeg nok lige gå siden igennem for stavefejl :)