Avatar billede mulle Nybegynder
27. december 2000 - 17:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ASP og lidt hjælp.

Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig ...
Jeg har fundet et godt forum til min hjemmeside, men jeg ville gerne have lavt lidt om i forumet, så der bliver sendt en mail til den der har oprettet et emne, når der er en der svaret.

knuz mulle

godt nytår til alle her inde :-))
Avatar billede lp Nybegynder
27. december 2000 - 17:41 #1
må vi se noget kode?
Avatar billede tpiil Nybegynder
27. december 2000 - 17:43 #2
vil du zippe forummet så kigger jeg på det eller også send det hele på en mail til tpiil@funz.dk du kan også kontakte mig på min ICQ 73543734!
Avatar billede mulle Nybegynder
27. december 2000 - 17:49 #3
Er det ikke nemmere at jeg sender det til dig på mail, da det vil blive for meget, at vise her :-)

/mulle
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. december 2000 - 17:58 #4
mulle:> keg vil også gerne lige have en kopi så jeg kan forsøge mig ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. december 2000 - 17:59 #5
e@tdaugaard.dk
Avatar billede mulle Nybegynder
27. december 2000 - 18:10 #6
Tdaugaard>> det er sendt :-)
Avatar billede tpiil Nybegynder
27. december 2000 - 18:23 #7
til dem der ikke ved det så laver jeg ikke noget for tdaugaard ville gerne have point\'sene og jeg kæmper ikke om topplaceringerne så jeg er lidt ligeglad, bare folk bliver hjulpet :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. december 2000 - 18:25 #8
tpiil:> den var under bæltestedet :-(
Jeg kæmper ikke .. jeg ..ehm. prøver bare at komme så langt op som jeg nu kan ;-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. december 2000 - 20:00 #9
Det var så det!
Her er foraet så igen. Når der bliver skrevet et svar til et indlæg sendes der en email til den person der oprettede indlæget.

http://www.tdaugaard.dk/x/40355_debat.zip
Avatar billede mulle Nybegynder
27. december 2000 - 20:07 #10
tdaugaard >> takker for hjælpen :-)

lukker og slukker nu.