Avatar billede alien_boy Nybegynder
19. september 2003 - 21:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver man sådan en menu?

vil gerne have sådan en menu som på www.dkvenner.tk så hvis en vil hjælpe mig
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. september 2003 - 21:14 #1
Du skulle måske oprette spørgsmålet under en passende kategori. F.eks. programmering og så i det sprog du vil kode i.
Avatar billede alien_boy Nybegynder
19. september 2003 - 21:16 #2
jamen det gad eksperten ikke :-(
Avatar billede zanta666 Nybegynder
19. september 2003 - 21:25 #3
Hvis det er den relativt simple menu i venstre side på www.dkvenner.tk du mener så kan du på ca. 1min lave det i Frontpage fra Microsoft...
Filer, Ny Side, Rammeside
og vælg så den type rammeside du ønsker !!!
Avatar billede deurell Nybegynder
01. oktober 2003 - 23:36 #4
Jeg anbefaler lige at prøve en html tutorial online på enten www.html.dk eller på www.w3schools.com

mvh Deurell
Avatar billede alien_boy Nybegynder
22. juni 2004 - 23:00 #5
zanta666 lig lige et svar hvis du vil have din point
Avatar billede alien_boy Nybegynder
21. august 2005 - 20:11 #6
Når i ikke vil tage mod pointe må jeg jo bare selv tage dem :)