Avatar billede munchenheimer Nybegynder
19. september 2003 - 18:49 Der er 22 kommentarer og
3 løsninger

Masser af email , 100 om dagen.. der ikke har noget med mig gøre

Jeg modtager over 100 mails om dagen , som ikke har neoget med mig at gøre , næsten alle sammen står der noget med at meddelsen jeg har sendt er ikke modtaget , og med dem alle sammen er der en vedhæftet fil , en .exe filk..

Jeg har ikke åbnet nogen af dem , men hvordan undgår jeg alle disse mails , da jeg ikke har sendt til nogen af de adresser der står der ..

Jeg håber virkeloig nogen kan hjælpe mig da det er PISSE træls..

PÅ FORHÅND TAK

DEN SOM GØR MIG FRI FOR DEM FÅR 200 POINT
Avatar billede bredker Nybegynder
19. september 2003 - 18:50 #1
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 18:52 #2
Lav en regel der afviser dem på serveren, F.eks Hvor mailen indeholder Customer => slet den fra serveren.
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 18:52 #3
Det er ikke en virus, der kan fjernes
Avatar billede fromsej Praktikant
19. september 2003 - 18:53 #4
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 18:53 #5
Det eneste du kan er at oprette den regel..
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 18:54 #6
Sorry, bredker. Jeg tog fejl...
Avatar billede munchenheimer Nybegynder
19. september 2003 - 19:01 #7
Ved den regel , skal jeg så bare tage mailen når den kommer ind , marker den , og gå op der med regel . og så sige slet
Avatar billede bredker Nybegynder
19. september 2003 - 19:06 #8
ved at lave den regel har du stadig virus på maskinen
det er bedre at få fjernet virusen
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 19:10 #9
munchenheimer -> her er det direkte link til et lille program, der stopper alle dine virus mails http://www.bytegems.com/sobigstopper.shtml#
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. september 2003 - 19:15 #10
;) Arlet det link til sobigstopper havde han fået af fromsej kl. 18.53.15 *S*

Og det er forøvrigt et rigtig effektiv program som stopper Sobig F. direkte fra serveren, så du slet ikke får det at se på din maskine.
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 19:22 #11
Jeps. fra Fromsej *S*
Avatar billede hardon Nybegynder
19. september 2003 - 20:31 #12
hvad hedder den vedhæftede fil ud over .exe ??????
Avatar billede munchenheimer Nybegynder
19. september 2003 - 21:50 #13
De heedder alt muligt.... Jeg har lavet disse regler på de mail der er kommet , men ommere stadig SINDSYG mnage
Avatar billede bredker Nybegynder
19. september 2003 - 22:01 #14
prøv den sobigstopper
så skulle du være af med dem
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 22:04 #15
GLEM ALT OM DEN REGEL, gør som bredker og fromsej siger
få hentet den sobigstopper
Avatar billede fromsej Praktikant
19. september 2003 - 22:13 #16
Avatar billede bredker Nybegynder
19. september 2003 - 22:16 #17
brug det link fromsej er kommet med , da der er problemer med at hente fra mit
Avatar billede aovergaard Nybegynder
20. september 2003 - 02:53 #18
Jeg har kæmpet en kamp indtil nu. Dette er en ny virus. Jeg har lagt en masse information i vores forum som du kan læse om her, samt hente removal til denne virus hvis du har fået det.http://www.hostedstuff.com/services/forum/?id=1903&group=2&thread=12281

Har du ikke klikke på en af disse mails som du har fået, har du heldigvis ikke fået denne virus, men det er der flere tusinde andre som har, og derfor får du nu alle disse mails fra dem. Nu må vi bare vente på at vores udbyderes  virusprogrammer så stopper dem før de kommer ind i vores postkasser.
Avatar billede munchenheimer Nybegynder
20. september 2003 - 08:17 #19
Nu har jeg downloadet , det der program , men det finder indngen virus....
Avatar billede arlet Juniormester
20. september 2003 - 08:22 #20
Prøv at hente stinger her og kør den, http://www.spywarefri.dk/virus.htm#Gibe
Avatar billede arlet Juniormester
20. september 2003 - 08:25 #21
Ups. Læste ikke aovergaard sidste bemærkning....
Avatar billede aovergaard Nybegynder
20. september 2003 - 09:42 #22
Det er godt for så har du ikke fået virus. Der er desværre også nogle som har fået virussen selvom de ikke har åbnet for deres mail. Du må hellere tjekke det ind imellem for at være på den sikre side. Her til morgen er der lagt et andet værktøj ud på vores side, det er den side og det stk. værktøj som arlet henviser til. De fleste Antivirusprg. skulle også meget gerne være ved at være med nu, eller også er de det snart, så opdatere også dit eget antivirus jævnligt i løbet af hele dagen.

Og det var så alt det svar du lige nu kan få.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
20. september 2003 - 10:13 #23
Det vil sige du skal da lige have dette råd med på vejen om at sørge for at få dit dcom lukket. http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#DCom
Avatar billede munchenheimer Nybegynder
25. september 2003 - 19:14 #24
Tak til alle. jeg fik det ordnet , godt nok ved at oprette en ny mail
Avatar billede aovergaard Nybegynder
26. september 2003 - 02:09 #25
Ok. Takker for point:)