Avatar billede _balle Nybegynder
27. december 2000 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Uskarp baggrund, rendering i 3dS

Er der nogen der ved om man når man renderer kan sætte et kamera til at have en fokus-dybde? Effekten jeg leder efter er ligesom når forgrunden i det renderede billede er skarp, men baggrunden er uskarp/blurret..

Hvis man kan - hvordan?
Avatar billede stigc Nybegynder
27. december 2000 - 15:34 #1
I Ligthwave hedder det \"Field Rendering\"

Ved ikke om du kan bruge det til noget!
Avatar billede _balle Nybegynder
27. december 2000 - 15:36 #2
Jeg skal have max-filen ind i et andet program?
Avatar billede stigc Nybegynder
27. december 2000 - 15:45 #3
nej det var ikke sådan ment! Måske hedder denne feature det samme i MAX. Kig under indstillinger for dit kamera!
Avatar billede _balle Nybegynder
27. december 2000 - 21:56 #4
Fandt ud af det selv. Der er et punkt under Rendering menuens setup..

(Lektion nr. 1 - check med programmets eget hjælpindeks.....)
Avatar billede _balle Nybegynder
27. december 2000 - 21:57 #5
Hvilke fordele har Lightwave?? Det er ikke større end at det kan downloades?