Avatar billede elites Nybegynder
19. september 2003 - 12:53 Der er 1 kommentar

Udskrivning af labels

Hejsa

Jeg skal have lavet et program, der udskriver labels på en gammel oki microline 393 printer..

Printeren er sat til kun at udskrive 4 tomme (ca. 10 cm) som en side.

Hvis jeg udskriver fra word og bruger sideskift så udskriver den side efter ca. 25 cmj... hvilket jo ikke svarer til de 4 tomme..

Hvordan laver jeg det her i java så jeg undgår dette problem...
Jeg synes jeg har sat printer indstildningerne rigtigt...

Med venlig hilsen
henrik
Avatar billede renf Nybegynder
26. september 2003 - 22:08 #1
du kan benytte pdf formatet, der er gratis bibliotek til java på http://www.lowagie.com/iText/ det virker ganske godt med eksempler og du har helt kontrol over udseenet og kan udskrive på alle printere...osv..