Avatar billede steenvj Nybegynder
19. september 2003 - 10:45 Der er 7 kommentarer

Indsæt fil i word, hvor finder man indstillingerne?

Min Word2000 er lige pludselig begyndt at indsætte "filer" som attachments til e-mails, før i tiden indsatte den filen som tekst i mit dokument.

Hvor sætter man den op til det? altså at per default indsættes filer som tekst i mit dokment?
Avatar billede dana Nybegynder
19. september 2003 - 20:58 #1
Virker Indsæt - Fil... ikke?
Avatar billede dana Nybegynder
19. september 2003 - 21:02 #2
Prøv at gå i Funktioner/Indstillinger/Generelt - fjern da hakket i Send post som vedhæftet fil...
Avatar billede steenvj Nybegynder
23. september 2003 - 07:25 #3
Hmm ellers tak dana, det gjorde ingen forskel..

Indsæt - Fil virker fint, bare ikke som jeg gerne vil have den til...
Nu indsætter den Filen som en vedhæftning, og ikke direkte ind i teksten som jeg gerne ville have den til (og som den har gjort før)
Avatar billede jkrons Professor
25. september 2003 - 10:11 #4
Hvad mener du med,  at den indsætter filen som en vedhæftning?
Avatar billede jkrons Professor
25. september 2003 - 10:14 #5
Hvis du har fået klikket på E-mail knappen i værktøjslinjen vil Indsæt fil netop indsætte filer som vedhæftninger til den e-mail Word tror den skal sende. I givet fald skal du klikke E-mail knappen ud igen inden du indsætter dine filer.
Avatar billede dana Nybegynder
25. september 2003 - 21:12 #6
Jeg ved ikke rigtigt, hvad det er der sker i dit Word, for det virker fint her. Hvis du har gjort som jeg skriver skulle det virke.
Avatar billede dana Nybegynder
25. september 2003 - 21:21 #7
Hvad er det helt nøjagtig at du mener? Indsætte tekst i en mail eller i et dokument og ikke som et indlejret ikon i en mail eller i et dokument?