Avatar billede vaase Nybegynder
19. september 2003 - 02:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Modem driver Compaq Preasario 5030

Er der nogen der kan hjælpe med driverne til modemet der sidder i en Compaq Presario 5030. Modemet skulle hedde compaq presario K56-DFi og er et ISA. Jeg kan ikke finde andet end Conexant og Rockwell hos Compaq.
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. september 2003 - 06:56 #1
Avatar billede vaase Nybegynder
19. september 2003 - 22:26 #3
smikkel<< Ja på den side er der driver til conexant PCI modem, som ikke virker, da det jeg søger er et ISA modem.

andersenph<< Det eneste jeg kan finde er hvad modemet koster men ingen drivere.
Avatar billede vaase Nybegynder
27. september 2003 - 15:48 #4
Har købt andet modem