Avatar billede mtv Nybegynder
27. december 2000 - 11:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Trab.dk nede ?

Er der nogen der ved hvorfor Trab.dk har været, og er, nede ???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. december 2000 - 11:40 #1
Det er vist bare ikke noget nyt....
Avatar billede mtv Nybegynder
27. december 2000 - 11:40 #2
Nej, men det bare lidt irriterende !!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. december 2000 - 12:07 #3
Trab.dk er nyt, men de har vist haft mange nedbrud.

Men da de er GRATIS kan man jo ikke klage ;o)
Avatar billede blood Nybegynder
27. december 2000 - 12:16 #4
Jeg kender Morten Trab personligt og grunden til at de har været meget nede er fordi de har brugt cyberfucker (cybercity) han har ikke haft andet en problemer med dem lige nu er trab.dk nede fordi han er ved at skifte til TeleDK og han håber på at det vil blive bedere :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. december 2000 - 12:30 #5
blood> ligger Trab.dk på Adsl?
Avatar billede blood Nybegynder
27. december 2000 - 12:57 #6
Nej det gør de ikke
fordi han bor på Bøøø landet hvor man ikke kan få ADSL indnu
men hos cybercity kørte han på 1 isdh linje og hos teledanmark
vil han komme til at kører på 4 isdn linjer (så bliver det lige hurtigere) :-)
Avatar billede blood Nybegynder
27. december 2000 - 12:57 #7
isdh = isdn
Avatar billede zhatten Nybegynder
27. december 2000 - 13:07 #8
Jeg skrev til trab igår fordi jeg også var træt af de var nede, men jeg har ikke fået svar fra ham, men det har jeg jo så fra jer :)

- Zhatten
Avatar billede aller Nybegynder
29. december 2000 - 08:34 #9
blood>>

1 (?!?!?) ISDN linje? Jeg syntes ellers det gik mighty hurtigt :)

Kim.
Avatar billede blood Nybegynder
29. december 2000 - 09:50 #10
Ja ik !! men ikke når han sider og downloader linux som han brugte 2 dage på :-)
Der fik han også en balle af mig *g*
Avatar billede aller Nybegynder
29. december 2000 - 09:51 #11
lol
Avatar billede blood Nybegynder
29. december 2000 - 10:12 #12
Men lige nu er trab nede fordi at morten sider ca 299 Km fra hans server!! (han er til tp (http://www.theparty.dk)) :-) Jeg ved ikke hvornår han kommer hjem
Avatar billede blood Nybegynder
29. december 2000 - 10:13 #13
Hæhæ han er vist kommet hjem!! :-)
Avatar billede aller Nybegynder
29. december 2000 - 10:14 #14
Hehe, det er vist fredag i dag, hva\'? ;)

Kim.