Avatar billede dennism Nybegynder
17. september 2003 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brænding: RW

Jeg har netop anskaffet mig en genskrivnings cd, men når jeg forsøger at ligge nogle dokumenter du på den, kommer følgende besked frem i Nero:

http://www.demaweb.dk/nero.jpg

Hvorfor? Hvad skal jeg trykke?
Avatar billede overchord Nybegynder
17. september 2003 - 15:56 #1
Jeg ville mene at du bare skal fortsaette. Det er vel fordi computere uden CD R/W drev ikke vil kunne laese CD'en bagefter
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
17. september 2003 - 15:58 #2
Dennis, du kan jo også bare "formattere" skiven. Men ellers ligesom overchord siger, bare forsæt :).

btw hej :D
Avatar billede miss-g Seniormester
17. september 2003 - 18:00 #3
Enig - jeg fik også meddelsen i dag - da jeg skulle brænde et hjemmelavet filmklip på en cd-RW skive med NERO. Det virkede fint på alligevel, så det skal nok bare betragtes som en advarsel/noget man lige skal overveje *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
26. september 2003 - 01:13 #4
Virker det ikke selvom du trykker ok?