Avatar billede steens Nybegynder
26. december 2000 - 17:02 Der er 7 kommentarer

Formular returnere email

Formular I frontpage. Ved udfyldelse af denne formular sendes der en besked med  inputtene til mig. Spørgsmål er det muligt at brugeren også kan få en mail når de udfylder e-mail feltet.<form method=\"POST\" action=\"--WEBBOT-SELF--\" onSubmit=\"return FrontPage_Form1_Validator(this)\" name=\"FrontPage_Form1\">
  <!--webbot bot=\"SaveResults\" startspan U-File=\"../../intrane/rapporten.htm\"
  S-Format=\"TEXT/PRE\" S-Label-Fields=\"TRUE\" B-Reverse-Chronology=\"FALSE\"
  S-Email-Format=\"HTML/PRE\" S-Email-Address=\"sts@private.dk\"
  B-Email-Label-Fields=\"TRUE\" B-Email-Subject-From-Field=\"FALSE\"
  S-Email-Subject=\"SendsalgsopstillingForSag1894\" S-Date-Format=\"%d. %B %Y\"
  S-Time-Format=\"%H:%M\" S-Builtin-Fields=\"Date Time\"
  U-Confirmation-Url=\"Bekræftelform/bekrasalg.htm\" --><strong>[FrontPage Gem resultater-komponent]</strong><!--webbot
  bot=\"SaveResults\" endspan -->
  <div align=\"center\">

Avatar billede bacardil Nybegynder
26. december 2000 - 17:32 #1
Så både du og brugeren få en mail?
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. december 2000 - 17:38 #2
\"sts@private.dk, anden@anden.aa\"
Kan det gøre det?
Avatar billede steens Nybegynder
26. december 2000 - 17:39 #3
Ja men forskellige svar....

Jeg skal have et svar om de data der er intastede

Det er meningen at brugeren skal have returneret en pdf fil vedhæftede en mail. men lad os starte med hvordan brugeren får en mail...

steens
Avatar billede steens Nybegynder
26. december 2000 - 17:41 #4
Nej tommyf

det forregår i en fomular..
Brugeren udfylder en formular og ved submit returneres der en mail til og tl brugeren.
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. december 2000 - 17:55 #5
Det kan laves i ASP, der laver du en forms som skal udfyldes.

Så trykker brugeren subnet og du få en mail med de oplysninger du har bedt om i scriptet ligeså brugeren
Avatar billede steens Nybegynder
26. december 2000 - 18:59 #6
bacardil

du skriver ligeså brugeren, men brugeren skal have nogle andre oplysninger....og en vedhæftede fil (pdf)

Hvordan laver man Asp.???

Steens
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. december 2000 - 19:31 #7
Det kan laves, men det tager jo tid og svært hvis du begynder.

Men kig evt. i kategorien for ASP eller lån nogle bøger.  Tror du skal af med $$ når det skal være af den opgave.