Avatar billede claudex Nybegynder
16. september 2003 - 19:10 Der er 3 kommentarer

RedHat går død og installationen

Jeg har endelig taget springet og vil installere Redhat 9 på min server. Men når jeg kører installation når jeg kun til der hvor den starter X-windows og her efter går den død. Er der nogen der har nogen ideer om hvad det kan være der går galt. Min Maskinen er en PII300,192mb ram,18.2GB disk, Adaptec Scsi ctrl. Cd-Rom drev Plextor, ATI Mach 64 grafikkort og et 3Com netkort. Jeg har provet at køre installation med noprobe parameter men det hjælper ikke.

Håber at der er en venlig sjæl der kan hjælpe.
Avatar billede xodeus Novice
16. september 2003 - 19:34 #1
For at den skal gå igang med X installation så fortæller du vel systemet hvilket grafikkort du har, du skal være særdeles omhyggelig med dette punkt.
Avatar billede redhat9user Nybegynder
16. september 2003 - 22:47 #2
Jeg blev træt af at kæmpe og købte nyt MB/CPU. Du kan få både glimrende ECS og ASROCK MB med CPU/køler for 700,- og så kører instalaltionen helt af sig selv. Alle andre dele bør RH9 uden  videre genkende - dog forekommer det mig at have set at der eventuelt kan være et problem med ATI PCI grafikkort. Et anvendeligt ATI AGP grafikkort kan normalt fås hos bjtrading for 150,-
Avatar billede claudex Nybegynder
18. september 2003 - 21:28 #3
Ok, nu fandt jeg problemet - Jeg skiftede ram klodserne ud med noget nyt, og nu spiller det bare

TAK FOR HJÆLPEN