Avatar billede tbg Nybegynder
16. september 2003 - 14:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tjen penge med Spedia?

Hvis man kigger på dette link http://www.spedia.net/sp_mc_instant_cash.htm står der at man kan tjene selvom man taber sine penge til casionerne, fordi man så får nogle point svarede til en sum penge. Er det rent faktisk noget man kan tjene penge på eller tager de bare røven på folk?
Nogen der ellers har erfaringer med at tjene penge på nettet?
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2003 - 14:34 #1
Der er jo nogle der skal betale de folk bagved.. Tror simpelhen ikke på at de sidder og smider deres løn ud til brugerne.. Så nogle brugere betaler for gildet - Så nogle er TABERE...

Det eneste sted der IKKE er tabere er konkurrencesite hvor præmierne er givet af virksomheder.

Så jeg ville aldrig ha fidus til nogle af de online casioner
Avatar billede ird Praktikant
16. september 2003 - 14:35 #2
Hold dig labgt væk fra alt det der tilbyder dig gratis penge
Avatar billede ird Praktikant
16. september 2003 - 14:36 #3
Jeg har spillet en del på online casioner og har da også vundet en smule, men i sidste ende er det os der taber
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 14:41 #4
Glem det, det er noget snavs der næsten ikke er til at komme af med igen.
Spedia Surf+ - another "ThiefWare" product. Installed by Spedia software and very difficult to remove. See this site for removal instructions.
http://whirlywiryweb.com/removesurfplus.htm
http://www.cexx.org/adware.htm
Avatar billede tbg Nybegynder
16. september 2003 - 15:07 #5
Okay tak for det :)
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 15:09 #6
Velbekomme, tak for point.*S*