Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
16. september 2003 - 14:02 Der er 4 kommentarer

Tilfældig genstart under XP

Jeg har 2 problemer:
Min comp genstarter under tilfældige handlinger i XP. Har lige købt nyt motherboard pga problemer med det gamle. Desuden melder comp Primary Master Failure under boot, HVIS jeg sætter CPU-freq op fra 1150MHz til 1533MHz!

Any suggestions?

OS: Win XP
CPU: XP 1800+
Ram: 512 DDR 2100
Geforce3 Ti200
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 14:09 #1
Har du geninstalleret XP efter du satte nyt MB i?
Avatar billede jeoparty Nybegynder
16. september 2003 - 14:49 #2
Prøv at tage Mainboard batteriet ud i 10 sek og genstart så computeren. Lyder som om den ikke har registreret dine gamle hardware profiler. og gå så i bios og prøv at sætte den op til at udnytte din CPU igen til max hastighed.
Avatar billede jeoparty Nybegynder
16. september 2003 - 15:25 #3
Prøv evt også at opdatere Biossen til nyeste version hvis den ikke allerede er det.
Avatar billede souledout Nybegynder
17. september 2003 - 22:48 #4
Højreklik på Denne Computer -> Egenskaber -> Vælg fanen "Avanceret" -> Klik på "Indstillinger" under Start og Genoprettelse. Prøv så at fjerne hakket i "Genstart Automatisk". Så burde den holde op med de pludselige genstarter..

/SouledOut