Avatar billede civilized Nybegynder
16. september 2003 - 11:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feedback på www.dreamgraf.com

Hvad er godt? Og hvad er knap så godt ;o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 12:00 #1
www.dreamgraf.com

hmm din enter knap er meget svær at finde, troede ikke der var andet på siden
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 12:02 #2
ellers ser siden fin ud, dog er den kedlig at se på i længden og man lukker den hurtig ned, med mindre man søger efter noget bestemt
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 12:09 #3
kan se du er ny på eksperten, og derfor er der lige et par ting jeg gerne vil fortælle dig.

der er ingen grund til at give point før et par dage efter, så har folk stadig chance for at vurdere din side. Nu vil andre brugere se dette spørgsmål som afsluttet.

næste gang du opretter så vent et par dage, der er mange der kunne ha lavet en meget bedre vurdering end jeg gjorde :o)

og ellers velkommen på E