Avatar billede homey Nybegynder
16. september 2003 - 11:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sæt Lotus Notes som default mailclient in registry

Er der nogen der ved hvor i registry man kan ændre default mailclient.
Avatar billede z1n Nybegynder
16. september 2003 - 11:51 #1
du kan sætte det i internet explorer under funktioner->internet instillinger-> og under fanebladet programmer er der en dropdown med e-mail foran... her vælger du notes!
Avatar billede homey Nybegynder
16. september 2003 - 12:25 #2
Det skal være via registry, ved hjælp af script!!!
Avatar billede z1n Nybegynder
16. september 2003 - 12:39 #3
du skal ind i regedit og under HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail

her under ligger en key som hedder (standard) er værdien i den lotus notes er notes standard mail program og er værdien outlook express ja så er outlook standard mail program... dette burde virke