Avatar billede bettemus1 Nybegynder
16. september 2003 - 08:41 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Vinduet fryser men mus er stadig aktiv

Nogen der ved om det her er et ram problem, eller et software problem....?
Avatar billede peet-49 Novice
16. september 2003 - 09:18 #1
Det er et windowsproblem, kør en reperation af windows.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 11:20 #2
Sæt din Win98 CD i drevet, klik på Start=>Kør skriv SFC klik OK
Avatar billede peet-49 Novice
16. september 2003 - 11:26 #3
fromsej>er det ikke lidt svært, når windows fryser, og 9x har ikke cdrom med i fejlsikret.
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
16. september 2003 - 11:45 #4
Hvordan kan man skelne mellem software og hardware frysning....?

vil nødigt formatere hvis det er et ram problem.
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
16. september 2003 - 11:48 #5
Formatere kan vi alle, det bliver man ikke klogere af. Kan desværre ikke acceptere det som løsning
Avatar billede peet-49 Novice
16. september 2003 - 11:53 #6
En reperation af windows, er ikke det samme som, at formatere, du bibeholder alle dokumenter og windowsindstillinger. Det er ikke til, at se forskel på om den fryser ved hardware eller software.
Hvis du smider en startdiskette i flobbyen, booter op på den, når den er færdig med, at boote, står der A: der skriver du install, så bliver win repareret. Du skal have win-cdèn i drevet, og axtivere cdrom-support under boot.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 13:02 #7
Nu melder historien ikke noget om at det er med det samme windows fryser, for så er det klart man ikke kan bruge SFC.
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
16. september 2003 - 20:40 #8
hello boys
den fryser ikke med samme, det er som regel office programmer der får den til det......jeg prøver sfc imorgen tidlig når jeg møder.
hvad står SFC for...
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 22:46 #9
System File Check
Den tjekker dine systemfiler, og reparerer evt. korrupte.
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2003 - 09:00 #10
Den gør lidt mere, installerer manglende DLLèr og geninstallerer i det rigtige sprog.
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
17. september 2003 - 10:48 #11
Jeg kørte SFC og den fandt ingen fejl.
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
17. september 2003 - 10:49 #12
Jeg genetablerede så disse 7  filer config.vxd-Vcomm.vxd-Vdmad.vxd-Vdd.vxd-Vmouse.vxd-Ntkern.vxd-Vflat.vxd.
Har læst et andet sted at det kan hjæpe, og det gjorde det utroligt nok.

SÅ drenge Jeg må desvæærre selv snuppe points
Avatar billede fromsej Praktikant
17. september 2003 - 10:52 #13
Jamen så undskyld vi spildte din tid.
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
11. november 2003 - 09:38 #14
Fromsej...ingen herinde spilder min tid....jeg anser alle svar og kommentarer som guldklumper. Det er virkelig et godt forum.

Men forklar lige hvorfor jeg skal give dig point når jeg selv klarer problemmet..?
Avatar billede fromsej Praktikant
11. november 2003 - 15:26 #15
Kald det høflighed, eller at værdsætte andres fritid.