Avatar billede freya Nybegynder
15. september 2003 - 23:30 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Fejlsikret tilstand

Jeg kan ikke komme ud af fejlsikret tilstand selv om jeg genstarter pcen.Jeg har Win.98
Avatar billede bredker Nybegynder
15. september 2003 - 23:37 #1
instaler win98 igen oveni
hvis det er fordi at der mangler nogle filer i windows bliver de rette og du har stadig den samme opsætning uden at formatere
Avatar billede freya Nybegynder
15. september 2003 - 23:37 #2
Det er sket efter at jeg skulle finde noget der ville have forbindelse til internettet:Måske jeg har fået slettet noget jeg ikke skulle ???
Avatar billede jthyge Mester
15. september 2003 - 23:37 #3
Har du prøvet at trykke F8 under opstart og vælge den normale opstart?
Avatar billede bredker Nybegynder
15. september 2003 - 23:38 #4
så er det lige løsningen at bruge mit svar
Avatar billede freya Nybegynder
15. september 2003 - 23:39 #5
Jeg kan ikke køre med Cd-rom-drevet i fejlsikret tilstand
Avatar billede bredker Nybegynder
15. september 2003 - 23:40 #6
boot op på en win98 bootdisk og skriv "install"
så instalere du bare uden at formatere
Avatar billede stone Forsker
15. september 2003 - 23:42 #7
ja...bredker har ret der er ikke meget andet at gøre en geninstall, og du beholder alle dine indstillinger,// når det er win98... prøv at forsøge.
Avatar billede freya Nybegynder
15. september 2003 - 23:43 #8
boot op ??? hvad søren er det for noget ???
Avatar billede bredker Nybegynder
15. september 2003 - 23:45 #9
sæt en bootdisk i diskettedrevet , genstart
når der står A:< skriver du install og trykker enter
Avatar billede platman Nybegynder
15. september 2003 - 23:46 #10
bootdisk=startdiskette på dansk

Undskyld jeg blander mig ;-)

/Platman
Avatar billede bredker Nybegynder
15. september 2003 - 23:47 #11
og hvis du bare afviser alle svar uden at gide afprøve dem er der da ingen der gider hjælpe dig , du må jo ikke være intreseret i at få løst dit problem
Avatar billede freya Nybegynder
15. september 2003 - 23:48 #12
Jeg prøver lige ;o)))))))
Avatar billede freya Nybegynder
15. september 2003 - 23:50 #13
Tusinde tak Platman  En startdiskette ved jeg hvad er ;o))))))
Avatar billede stone Forsker
16. september 2003 - 00:01 #14
iøvrigt er det kotyme at man kommentere til spørger er tilfreds, derefter poster man et svar...så spare man alle de afviste svar.
Avatar billede freya Nybegynder
16. september 2003 - 00:04 #15
Til bredker
Forkert kommando siger den. Mine tegn ser ud sådan her A:\> du har skrevet dine tegn på en anden måde???
Avatar billede bredker Nybegynder
16. september 2003 - 00:06 #16
ok , det er som du skriver
du skriver bare "install"
hvis det ikke virker skriver du "setup"
har været ude for at enkelte win98 vil have den anden komando
Avatar billede freya Nybegynder
16. september 2003 - 00:08 #17
Jeg prøver lige ;o)))))))))
Avatar billede freya Nybegynder
16. september 2003 - 00:13 #18
Til breker  Det hjalp ikke (har du andre fiduser ????????)
Avatar billede bredker Nybegynder
16. september 2003 - 00:15 #19
det har altid virket for mig
tænker lige over det , så vender jeg tilbage
Avatar billede freya Nybegynder
16. september 2003 - 00:19 #20
Til bredker Så venter jeg da bare lidt ;o))))))
Avatar billede freya Nybegynder
16. september 2003 - 00:30 #21
Jeg vender tilbage i morgen ;o)))))))
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 11:12 #22
Når du står i A:\> skriver du E: <Enter> , derefter Install <Enter>
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 12:46 #23
fromsej - Når du står i A:\> skriver du E:(eller det drev dit CD-rom drev er) <Enter> , derefter Install <Enter>

retter lige lidt på dig fromsej :o)
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 12:59 #24
*S*
Så skal det også være 100%, det bogstav dit CDdrev normalt har skal du hæve med 1, da Win98 bootdisketten laver et Ramdrev.
Oversat CDrom hedder normalt D: , efter boot på startdiskette hedder det E:
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 13:01 #25
nåårh ja :o)
Avatar billede freya Nybegynder
16. september 2003 - 18:29 #26
Jeg er meget ked af det ;-(((((skidtet virker ikke.Den kan ikke finde drev E
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 18:41 #27
prøv muligvis med D: eller F:  og skriv dir, hvis der ligger en install eller setup så kør den
Avatar billede freya Nybegynder
16. september 2003 - 18:47 #28
Så for søren da skidtet virker jeg skrev F:\>setup så fromej det var med hjælp fra dig da du nævnte at man skulle gå en op (jeg skulle bare lige læse det en rigtig gang (hvorledes får du point ???)
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 18:52 #29
freya, fromsej skal ligge et svar, så kan du give ham point, meen han er nok allerede gået i seng :o)

men godt du fik løst problemet :)
Avatar billede freya Nybegynder
16. september 2003 - 18:59 #30
Så for søren da trible-x jeg havde set dit svar ;-(((((((så i begge to skal da have ;o))))))))Hvorledes ?????
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 19:02 #31
nej jeg ønsker ikke point, da fromsej forklarede det før mig.
Du kan ikke give point før fromsej viser sig igen og lægger et svar.
Så du må vente lidt, når fromsej har lagt et svar vil der komme en lille boks over den boks du skriver indlæg i, hvor du kan godkende de brugere der har lagt et svar.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 19:02 #32
Trible-x>>Nej, plejehjemmet lader os være oppe til Kl. 21.00 om onsdagen.
Freya>>Godt det lykkedes.*S*
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 19:05 #33
okay fromsej, så bor du da på et af de heldige plejehjem ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 19:06 #34
Ja, bortset fra det er tirsdag i dag, endnu et bevis på tiltagende senilitet.*G*
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2003 - 19:19 #35
hehe ups, det havde jeg sq heller ik lagt mærke til, måske jeg kan komme på det samme plejehjem som dig :o) nå vi må hellere stoppe med at spamme freyas mailboks :)
Avatar billede fromsej Praktikant
17. september 2003 - 19:13 #36
Tak for point.*S*