Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 18:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

top billede

Hejsa,

Ved ikke om dette er den rigtige måde, men vil gerne give 50 point oven i de 200, hvis nogen kan hælpe mig med denne

http://www.eksperten.dk/spm/399856

Beklager meget hvis der er en anden fremgangsmåde end denne:)

Takker mange gange
Avatar billede Jman Praktikant
15. september 2003 - 18:51 #1
hmm .. du kan jo prøve at læse http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Paragraf 2.1.15
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 18:54 #2
damn sorry, vidste jeg faktisk ikke.. beklager.. lukker det med det samme..
Avatar billede Jman Praktikant
15. september 2003 - 18:58 #3
det er helt okay -- man kan kun lære, hvis man også fejler
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 18:59 #4
Enig, men kunne jo også studere reglerne lidt mere nøje :)
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 18:59 #5
lukker fejl :)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
15. september 2003 - 19:00 #6
Poster bare i dette spm.
har lavet et lille forslag:
http://jeppedk.1go.dk/fodbold.jpg

mvh Ranger
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 19:01 #7
Kan ikke se det i reglerne men tror det er lovligt at lukke mit nuværende spørgsmål og oprette det igen?? Problemet er at tråden har 18 replys men ikke noget konkret svar, men tror ikke folk gider at kigge fordi de tror at der allerede er flere igang..
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 19:02 #8
Hej Ranger,

Det holder faktisk super :) tror du det er muligt evt at trække en dommer frem i midten? evt. ham den skaldede *GG* i så fald vil jeg gerne give dig pointne da det er præcis det jeg leder efter :)
Avatar billede Jman Praktikant
15. september 2003 - 19:05 #9
paragraf 2.1.11:
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 19:06 #10
Hehe jeg er færdig som gårdsanger.. Skudt ned *G* du burde næsten have point for din flid (pænt ment :) ), men nu har jeg alligevel fundet hvad jeg ledte efter..
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 19:07 #11
Køre den over i den oprindelige tråd Ranger.. Håber det kan lade sig gøre :)
Avatar billede Jman Praktikant
15. september 2003 - 19:11 #12
ranger - lav et svar i den oprindelig tråd. Evt. lav en reference til denne tråd og så kan perper lukke sit spørgsmål her og acceptere dit svar til 200 p.
Så tror jeg ikke der er nogen der får ondt i r****
Avatar billede rangerbs Nybegynder
15. september 2003 - 19:11 #13
helt iorden :D
har lavet dette:
http://jeppedk.1go.dk/fodbold2.jpg

mvh Ranger