Avatar billede peturkirke Novice
15. september 2003 - 15:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med samba på en Unix server

Vi har problemer med forbindelsen til en Unix server, som har Samba. Vi connecter fra en Windows 2000 maskine, hvor vi for kort tid siden har innstalleret service packs og opdateringer fra Windows. Kan dette være problemet ?

En NMBB NetBios Name Service kører på Samba, som vi benytter os af. Findes der evt. en fix til dette ?
Avatar billede kalifeldspat Nybegynder
15. september 2003 - 19:35 #1
Dette er godt nok ikke UNIX men i Linux er dette link rigtig godt

http://home.worldonline.dk/helgec/samba.html
Avatar billede peturkirke Novice
15. september 2003 - 22:48 #2
jeg kan ikke se mit problem nævnt deri
Avatar billede peturkirke Novice
15. september 2003 - 22:49 #3
altså forbindelsen til Unix serveren har været fin før vi indstallerede opdateringspakkerne til Windows
Avatar billede peturkirke Novice
22. september 2004 - 18:24 #4
jeg tager poengene tilbage