Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 13:48 Der er 5 kommentarer

Access til MySql

Hejsa,

har lige et spørgsmåk nogen måske kender svaret på :) Jeg har p.t. er snitz forum baseret på ASP og Access, men kunne godt tænke mig at skifte til PHPBB som køre MySql.. Er det muligt at konvertere min nuværende Access således alle indlæg og profiler ryger over i det nye forum??

Takker mange gange :)
Avatar billede Tampico Praktikant
15. september 2003 - 14:03 #1
Hej perper.

Prøv at læse lidt på:
http://www.ataf.dk/design/atafcon/atafcon.asp
Avatar billede binderup Nybegynder
15. september 2003 - 14:14 #2
og vil du ikke vil betale for det, så er der et program her: http://www.zebradb.de/mdbtomysql/ der kan gøre det gratis.
Avatar billede perper Nybegynder
15. september 2003 - 14:55 #3
Ser spændende ud :) takker.. Der skulle vel ikke være en af jer der lige præcis ved hvordan man præcis importere det i PHPBB vel?
Avatar billede binderup Nybegynder
15. september 2003 - 15:00 #4
desværre, men du kan vel på en test maskine have begge databaser kørende (default installationen af phpbb og så den konverterede), og så sammenligne dem, og tilpasse den konverterede så den har samme struktur som phpbb's default database. Jeg tror desværre dette er den eneste mulighed, og det vil kræve noget manuelt arbejde (dog ikke meget hvad jeg kunne forvente.)
Avatar billede sth Novice
16. september 2003 - 23:20 #5
Det var da et smart lille program :)