Avatar billede bjarke-b Nybegynder
25. december 2000 - 21:43 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Navn

Ja vidste ikke hvor jeg ellers skulle placere dette spørgsmål....jeg mangler et godt navn til et webdesign firma der har speciale i ASP og database brug ?
Avatar billede splice Nybegynder
25. december 2000 - 22:22 #1
bjarke!
skal det slutte med \"web\"? det gør alle andre jo!
bliver det forskellige produkter?
hvad var det nu asp stod for?
hls.
splice
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
25. december 2000 - 22:29 #2
Active Server Pages

Splice -> Det skal nødvendigvis ikke slutte med web !
Avatar billede splice Nybegynder
25. december 2000 - 22:47 #3
så tag noget helt andet!
i usa er det moderne, at bruge dyrnavne f.eks. \"bearshare\", så er det nemt, at knytte en logo til, med en vis \"impact\"!
eller gør ligesom napster, ved du hvordan
navnet opstod?
hls.
splice
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2000 - 01:14 #4
itasp4you
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2000 - 01:15 #5
it-asp-4you
Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 01:39 #6
hvis alle de søde dyrnavne er optaget, brug navne fra flyteknik:
windshieldweb, servocontrolweb, proximityweb, webbooster, webframe, webwire, aspirangutan, webdrain, floorweb, webtcas, anticollisionweb, webpilot, pagepilot, webjet, webnozzle, webfueling, vortexweb, webstabilyzer, webrecorder, blackboxweb  and so on!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
26. december 2000 - 01:42 #7
Gi mig meeereee ;o) *G*
Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 01:50 #8
eller navne med site,\"SIDE\": sidewinder, aspside, sideshowweb, rASPutinwebsite, siteslider, sidemanager,

\"gisp\"...splice
Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 02:04 #9
mere fra fly?: websealant. webprimer,websparkplug, webflightdirector, preselectweb, aspcircuitbreaker, elevatorweb, weblogbook, websplice(he..he), webfuel, horizonweb, chrashweb, webtango, underwaterweb, webnavigation, outflowweb....
Avatar billede okay Nybegynder
26. december 2000 - 02:30 #10
asp-design, asp-webdesign, webasp, asp-site, aspcom.dk, design4u,
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. december 2000 - 02:49 #11
My two cents:

Teknikken er uinteressant - i dag hedder det ASP, i morgen måske noget andet.

Vælg i stedet enten et helt neutralt navn i forhold til det du laver (som i eksemplet med dyrenavne) eller noget som signalerer idégrundlaget. Hvis jeres mål er at levere billige løsninger, hurtige løsninger eller løsninger til alle (?!?), så vælg et navn der \'viser\' det.

Eksempler herpå kunne være: Quickweb, RightOn, PayAndPublish, Design4all, BlankSide

/Rob
Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 03:06 #12
sidste flymelding:
webcontroller, aspinterface, webcontactor, trafficcontrolweb, webradar, websidemapping, cockpitweb, webtailing, bouncingweb, aspshimming, webrelais, webfishtailing, webdischarger, constantspeeddriveweb, webgenerator, webtooling, webcompass, synchroweb, flashweb, websidecargo, and.....................\"ASPIRIN\"...............
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. januar 2001 - 23:00 #13
lukker
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2001 - 23:50 #14
synd intet brugbart >:o(