Avatar billede detail Nybegynder
14. september 2003 - 18:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kiss 500 og medie problemer

Jeg har en del problemer med at anvende hjemmebrændte DVD skiver i min Kiss-500. Det er kun en slag jeg ind til videre har fået til at virke, og det er Princo 2x R4.7, anvender jeg Princo printable,eller Verbatim 2x medier virker de kun på min PC og ikke på Kiss-500

Vil en opdatering af firmware kunne hjælpe på dette problem, eller hvilke muligheder har jeg, for at kunne anvende alle typer for medier
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. september 2003 - 18:47 #1
en updatereing af Kiss DP-500 vil bestemt IKKE skade, hvis du køre med en under 2.7.0 ;o)

iøjeblikket er det version 2.7.0, men der kommer en ny her imorgen (starten af næste uge).

Hvilket filer er der på dine DVD'er? mpeg, avi og i hvilket format? (divx, xvid, osv)
Avatar billede detail Nybegynder
14. september 2003 - 20:54 #2
Jeg har ikke meget tjek på formaterne, men det er hjemmevideo lavet i Pinnacle Studio, og brændt som DVD-video

Hvis du har en Kiss, hvilke fabrikater at medier bruger du og hvad er din erfaring..

Brændehastigheden har den noget at sige, på hvordan min Kiss- læser skiverne?

PS - har lige opgraderet til 2.7.0 men uden det hjalp.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. september 2003 - 21:17 #3
jeg har ingen brændte DVD'er, kun orginale.

brænde hastighede kan have noget at sige *det havde det jo engang med CD-R*

jeg har ikke oplevet nogle læse vanskligheder med nogle CD'er *jeg bruger selv mr. platinum CD-R*
Avatar billede discrosus Nybegynder
15. september 2003 - 12:39 #4
prøv at brænde dem med 1 gange hastighed, det plejer at hjælpe
Avatar billede discrosus Nybegynder
15. september 2003 - 12:39 #5
prøv at brænde dem med 1 gange hastighed