Avatar billede forgalt Nybegynder
14. september 2003 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan låser jeg på et bestemt window

Jeg har 3 winforms. Main, Søg, Søgeresultat
Main er MDIContainer. Søg har MdiParent = Main. Søgeresultat åbnes når man klikker på søg i formen Søg. Jeg vil gerne "tvinge" brugeren til at vælge et af søgeresultaterne. Således skal Søg formen "låses" indtil at brugeren enten vælger et af søgeresultaterne eller lukker formen Søgeresultat.

øhhh forvirret? Sagt med andre ord. Form B skal være låst så længe form C vises på skærmen.
Avatar billede burningice Nybegynder
14. september 2003 - 14:13 #1
kan du ikke bare åbne formen ved hjælp af ShowDialog() ?
Avatar billede forgalt Nybegynder
14. september 2003 - 14:22 #2
perfekt.....Jeg kommer fra Java verdenen. Så jeg skal lige omstilles :)
Jeg havde bare brugt show(). Men det virker fint med showDialog(). Takker for hjælpen.
Avatar billede burningice Nybegynder
14. september 2003 - 14:27 #3
:) np
Avatar billede burningice Nybegynder
14. september 2003 - 14:27 #4
og velkommen til... :) c# er ikke så ringen endda ;)
Avatar billede forgalt Nybegynder
14. september 2003 - 15:30 #5
Nej C# er en dejlig ting....og VS.Net gør det endnu bedre.