Avatar billede susanne3 Nybegynder
13. september 2003 - 21:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CanoScan N650U vil ikke virke

Efter at have tilsluttet alt på ny, og har reinstalleret mine software og hardware, kan min scanner ikke virke. Den siger at den er tilsluttet i denne computer, men siger at den iike er tilsluttet når jeg prøver at bruge den. Argh.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 21:50 #1
hvilken windows?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 21:53 #2
Prøv at højre klikke på denne computer vælg egenskaber vælg så hardware enhedshåndtering så find scannern og slet den genstart så pcen og så burgte den finde scannern selv.
hvis dette ikke gøres eller ikke findes så prøv at hente:
http://ww2.canon-europe.com/cgi-bin/CEDD/download.cgi/S2703enx.exe
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 21:54 #3
dette er kun hvis du har win xp har du andre så vælg den her
http://ww2.canon-europe.com/cgi-bin/CEDD/list-systems.cgi?catid=3&productid=93
Avatar billede susanne3 Nybegynder
15. september 2003 - 22:59 #4
Tak for dit hurtige svar. Jeg har fulgt din instruktion mht at slette scanneren og genstarte. Computeren fandt ny hardware, men kunne åbenbart ikke selv installere, så jeg downloadede adtressen fra dig, (har windows 2000), har unzipped den, og kan ligesom ikke komme videre. Det burde være logik for perlehøns, men det virker ikke rigtigt for mig. Hvad gør jeg nu?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
15. september 2003 - 23:07 #5
højrer klik på denne computer vælg egenskaber vælg så hardware enhedshåndtering så find scannern og så hæjre klik på den og sig egenskaber så vælger du driver så vælger du opdatere driver og så vælger du hvis placering og så går du ind i den mappe hvor du har unzippet filen og så vælger du filen og så trykker du ok.
Avatar billede susanne3 Nybegynder
24. september 2003 - 08:35 #6
Tak for din hjælp og tålmodighed. Jeg har et lille problem med at finde den unzippede fil, men det må være et spørgsmål om at lede, så jeg siger tak for denne gang.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
24. september 2003 - 16:38 #7
mmm jamen så bare tag og unzip en nye og så ændre unzip stien til fx c:/canon :)
Avatar billede susanne3 Nybegynder
27. september 2003 - 18:10 #8
du havde fuldstændig ret. Nu er den installeret. Tak.