Avatar billede exelence Nybegynder
13. september 2003 - 18:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et helt system til tip en ven

Hej har nogen et system til at tippe en ven de selv har lavet ? så vil jeg gerne have det for 55 p. Det har jeg kun ! ! ;o( Så.
så ville jeg blive glad.

// kviesgaard.dk
Avatar billede exp Juniormester
13. september 2003 - 19:01 #1
Avatar billede exelence Nybegynder
13. september 2003 - 23:02 #2
Jeg syntes ikke det er et godt nok svar ! :(
Avatar billede exp Juniormester
13. september 2003 - 23:05 #3
Og hvorfor er det ikke det?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
13. september 2003 - 23:21 #4
exelence -> ik' for noget, men hvad har du gang i?

han gav dig præcis den løsning og det virker endda kanont... har selv lige testet det fordi jeg selv kunne bruge det :D

du må hellere gi' nogle point til exp som jeg synes han har fortjent...

mvh Ranger
Avatar billede exp Juniormester
14. september 2003 - 14:07 #5
Ja, jeg venter også bare på de kommer... men den er jo let nok - enten har han ikke gidet prøve at bruge det, fordi han hellere vil have en skræddersyet til ham, eller så tænker han "Tak for hjælpen, men jeg kan desværre ikke undvære pointene.