Avatar billede forgalt Nybegynder
13. september 2003 - 13:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HttpChannel hvor finder jeg den

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan bruge System.Runtime.Remoting.Channels.Http. Er der lavet om på dette fra sdk 1.0 til 1.1. Pakken ligger ikke i GAC
Avatar billede burningice Nybegynder
13. september 2003 - 13:41 #1
System.Runtime.Remoting.Channels.Http.HttpChannel

ms-help://MS.NETFrameworkSDKv1.1/cpref/html/frlrfsystemruntimeremotingchannelshttphttpchannelclasstopic.htm

der skulle da ikke være nogen problemer der?
Avatar billede forgalt Nybegynder
13. september 2003 - 13:49 #2
nej vel, men ikke desto mindre har jeg ikke - umiddelbart dette namespace nogen steder.
Avatar billede burningice Nybegynder
13. september 2003 - 13:53 #3
har du husket at tilføje en reference til System.Remoting.dll ?
Avatar billede burningice Nybegynder
13. september 2003 - 13:55 #4
System.Runtime.Remoting.dll hedder den selvfølgelig
Avatar billede forgalt Nybegynder
13. september 2003 - 14:09 #5
ups...jeg havde ikke fået oprettet referencen ordentlig...tak for hjælpen
Avatar billede burningice Nybegynder
13. september 2003 - 14:18 #6
:) np