Avatar billede bokop Nybegynder
13. september 2003 - 04:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyserøde farver!

Alt valgt farve i photoshop 7.0 er lyserøde! hele colorpaletten indeholde rkun lyserød farve!! hvad sker der??
Avatar billede armena Nybegynder
13. september 2003 - 06:29 #1
Når du klikker på New, kommer den en form frem. Mode skal være sat til RGB Color, hvis den ikke er, så gør det og se om det løser dit problem.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. september 2003 - 08:02 #2
Har du prøvet at holde ctrl + shift + alt tasterne nede under opstart af Photoshop?

/per
Avatar billede hcma Novice
13. september 2003 - 10:34 #3
Du har nok slået Quick Mask Mode til. Slå tilbage til StabdradMode.
Værktøjspaletten: lige neden under farvevælgeren for forgrund og baggrund, tryk på knappen til højre = Standard Mode
Avatar billede hcma Novice
13. september 2003 - 10:34 #4
StabdradMode = StandardMode
Avatar billede bokop Nybegynder
17. september 2003 - 18:45 #5
hmm virker ikke....