Avatar billede rafan Nybegynder
12. september 2003 - 00:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

info om hardware

Hej

Jeg skal købe en ny sta. computer, men mangler noget generelt information om hardware lige fra processer type, bundkort og til brænder.
Det er lang tid siden, at jeg sidst har haft behov for at sætte mig ind i dette område og har derfor brug for en opdatering af markedet... og der er sket meget siden sidst!!
Findes der en hjemmeside, som fortæller forskellen mellem de forskellige processer mærker, m.m.? Har brugt søgefunktionen... synes ikke rigtigt at jeg finder noget brugbart. Any help would be nice.

Hilsen
Rafan
Avatar billede wickedd Juniormester
12. september 2003 - 00:11 #1
Meget stort emne du begiver dig ud i...
Jeg kan egentlig kun råde dig til at besøge de forskellige hardware fabrikanters hjemmesider, og læse mere om deres nye produkter.

Hvis du så finder noget du er interesseret i, kan du efterfølgende søge efter diverse reviews osv.
Avatar billede chalde Seniormester
12. september 2003 - 00:16 #2
Avatar billede rafan Nybegynder
12. september 2003 - 23:31 #4
Fandt løsningen på tweakup.dk.... nice one chalde
Findes der andre guider rundt omkring på nettet der omhandler køb af computer, må I meget gerne smide en link her.

Tak
Rafan
Avatar billede wickedd Juniormester
12. september 2003 - 23:33 #5
ja her
www.sutminrøv.nu
Avatar billede rafan Nybegynder
13. september 2003 - 00:20 #6
@wickedd
øøøøvvvv.... har ikke flere point jeg kan dele ud til dig. Skal jeg oprette et nyt spørgsmål, så du kan få nogle point??
Avatar billede chalde Seniormester
13. september 2003 - 21:09 #7
rafan -> Det er desværre det eneste jeg kender til direkte køb, men pc-planet (computer blad) har i hvert nr et bud på en ny computer (nogle gange til 5000, andre mere)
Tak for point, og god fornøjelse.