Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. september 2003 - 19:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hardware til bærbar

Jeg har en nu noget forældet Bærbar PC, den har 700mhz, et skod grafikort, en hardisk på 12GB, og 320mb ram (er ok)

Men skal høre om det kan lade sig gøre at skifdte nogen af delene ud (ram ved jeg, det har jeg nemlig gjort), evt hvor eller hvordan?

Og hvor kan man finde hardware dele til bærbar? EDBpriser har ikke registeret nogen. Evt grafikort!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. september 2003 - 19:12 #1
Og jeg har en Acer travelmate
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. september 2003 - 19:15 #2
Grafikkort kan ikke udskiftes..

ram kan normalt
HDD også
CPU kan nogle gange også
nogle har også et mini PCI slot til modem

andet kan normalt ikke udskiftes, da det hele er intergeret i bundkortet
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. september 2003 - 20:17 #3
hvor kan man købe cpu så?
Avatar billede stefs Nybegynder
12. september 2003 - 00:28 #4
CPU'er kan normalt købes hos forhandlerne. Det er ikke alle der har dem på deres liste, men de kan skaffe dem. Prisen er for det meste i den høje ende, da man normalt ikke opgradere bærebare, men kun udskifter  ved fejl.
http://www.itbutikken.dk har nogel Intel mobil cpu'er på deres liste, men ellers må du spørge dig frem.
Avatar billede ird Praktikant
20. december 2003 - 19:39 #5
IBM laver bærbare´hvor på der kan udskiftes grafikkort
Avatar billede speakfreak Nybegynder
20. december 2003 - 20:00 #6
nice