Avatar billede martinjaeger Nybegynder
11. september 2003 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Der bliver ikke vist noget på mine skærme..

Hej eksperter. Jeg har en meget irriterende problem. Min grafikkort vil ikke sende data til mine skærme.
Efter en grundig oprydning på værelset besluttede jeg mig for at computeren også skulle have en tur, så jeg blæste den godt igennem med en kompressor. Har gjort dette op til flere gange uden efterfølgende problemer. Da jeg herefter plugger alle stikkene vises der INTET på skærmene. Jeg kører med 2xDell 18'1" fladskærme. Disse fejler intet da jeg har testet dem på en anden computer. Når jeg tager skærm-stikkene ud af grafikkortet viser den på skærmen at der intet signal er, og jeg skal checke connectoren. Når jeg så sætter dem i igen, fjerne den fejlmeddelsen og går i standby. Men det er stadig intet billede.

Mit grafikkort er et ASUS 4600Ti med 128MBRAM....

Hilsen Martin.....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. september 2003 - 19:31 #1
forstår ikke hvorfor ingen har svaret på dit spm..??
..men mit råd er at du må checke bios om der noget , der ikke er som det plejer.
det kan jo være du har (med din kompreesor, som er lidt kraftig..O) ) resset bios.
ellers prøv at gør det igen..O)
Avatar billede kenp Novice
11. september 2003 - 20:07 #2
eller kontroler at alle kort m.v. sidder helt fast på bundkort m.v.
Avatar billede martinjaeger Nybegynder
11. september 2003 - 20:30 #3
Jeg havde selvfølgelig komnmet til at pille ved CPU køleren, så CPU ikke sad ordentligt. Så jeg ordnede det. Troede jeg skulle ud og have nyt grafikkort. Puha. God weekend til everybody, der jo snart kommer.