Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 14:38 Der er 9 kommentarer

to forslag

Ved ikke om dette har været oppe før, men det kunne være kanon

1. at have en tæller på hvert spørgsmål så man ved hvor magne der har set.. Giver en indikation om det er umuligt at få svar på etc.

2. At der kommer en funktion der hedder lukket uden svar. Da man ellers kan sidde ofte og læse lukkede spørgsmål igennem som i virkligheden ikke gav noget svar.. Anyway ved godt man også kan argumentere mod dette, men mener nu det ville være super :)
Avatar billede overchord Nybegynder
11. september 2003 - 14:41 #1
Du kan jo allerede "lukke uden svar" ved at skrive en kommentar om at ingen brugbare svar et kommet og at man derfor lukker. Saetter dette som et svar og accepterer sit eget svar.
Der vil i realiteten ikke vaere nogen forskel ved at goere det paa den anden maade bortset fra at det maaske ville vaere lidt mere overskueligt for nye brugere bare at lukke spoergsmaalet hvorefter point automatisk returneres til dem.
Avatar billede di8leva Nybegynder
11. september 2003 - 14:47 #2
dit forslag nummer 1, en tæller, føler jeg også skulle vara super-godt
Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 14:47 #3
Det ved jeg godt, men det kræver alligevel at du hvergang går ind på spørgsmålet og scroller i bunden for at se om det er lukket uden svar.. Kunne være smartere hvis der var to kategorier.. 1. lukket med svar 2. lukket uden svar :)
Avatar billede overchord Nybegynder
11. september 2003 - 15:14 #4
ja ok det er en fair pointe faktisk :)
Men generelt synes jeg der er begyndt at komme mange spoergsmaal som faktisk er blevet besvaret, men hvor loesningen ikke kan findes paa e, men istedet er blevet mailet eller lignende alligevel. Saa selv en soegning paa besvarede spoergsmaal/lukket med svar er ikke altid frugtbart.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2003 - 15:54 #5
1. Tælleren finder jeg lidt ligegyldig - Det er trods alt vigtigere at kende antallet af indlæg og det må formodes at hvis nogen der har set spørgsmålet også kan svare på det skriver svaret.

2. Jeg har sev tidligere foreslået en tilsvarende "luk mit spørgsmål" funktion. I den kommende version af eksperten vi en hel del af de gamle åbne spørgsmål blive lukket og hvem ved måske har admin hørt vores bønner. Kategori opdelingen mellem de 2 er en god idé, men den har også sine problemer. F.eks kan jeg godt li at lure i lukkede spørgsmål og vil formodentlig hoppe forbi dem hvor folk selv har lukket. Det betyder at eksperterne vil droppe at kommentere lukkede spørgsmål også selvom de faktisk sidder med svaret.

overchord - Så anmeld brugerne i det pågældende spørgsmål - Den slags er jo ikke tilladt på eksperten.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 17:15 #6
Det var det jeg mente :) der kunne også argumenteres imod... Men syntes nu slet ikke tælleren er ligegyldig.. Det er meget rart at kunne få en indikation om hvorvidt spørgsmålet er for vanskeligt, forkert konstrueret etc. eller blot om det er fordi ingen har set det eller andet!! Syntes sådan en meget lille justering har stor effekt :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
11. september 2003 - 19:36 #7
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2003 - 20:13 #8
Jeg synes det lyder som en god ide at kunne lukke sine spørgsmål...tælleren derimod ved jeg ikke rigtig men jeg ville ikke kunne bruge den til noget.
(bearhugx - godt indlæg, jeg er helt enig)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
25. oktober 2003 - 21:35 #9
Jeg tror at det er på tide at lukke spørgsmålet