Avatar billede webcon Nybegynder
11. september 2003 - 00:05 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

IIS Lockdown

Problemet består i, at IIS ikke fungerer. Samtlige forespørgsler bliver afvist med, at siden ikke kan vises.

Jeg har fornyelig kørt IIS Lockdown. Har denne haft en betydning for funktionaliteten for IIS.

Hvordan afinstallerer man evt. IIS Lockdown ?

/webcon
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. september 2003 - 00:23 #1
prøv: kontrolpanel > tilføj/fjern programmer > markér IIS Lockdown og klik fjern/ok
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. september 2003 - 00:23 #2
det kan godt være at IISL har ændret ved nogle indstillinger..
Avatar billede webcon Nybegynder
11. september 2003 - 00:45 #3
Jeg har desværre ikke muligheden for at fjerne IISLockDown under tilføj/fjern programmer. Deri er den ikke synlig.

Jeg glemte lige at skrive, at IIS´en kører på win 200 server.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. september 2003 - 00:50 #4
har IISL ikke selv en uninstall genvej?
hmm.. er IISL en del af Windows, eller er det et selvstændigt program (et du selv har installleret)?
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2003 - 09:00 #5
Avatar billede ranko Nybegynder
11. september 2003 - 09:02 #6
Så vidt jeg husker laver IIS Lockdown en backup af det hele så du skal blot køre det igen og tingene skulle blive som de var inden du kørte IIS Lockdown første gang.
MEN har du selv lavet noget derefter (i IIS admin) mister du disse ting også.

Hvis du f.eks. i IIS Lockdown havde valgt at serveren kun skal vise statiske sider vil f.eks. asp-sider ikke virke, så programmet har bestemt en betydning for funktionaliteten.
Avatar billede webcon Nybegynder
11. september 2003 - 23:38 #7
Jeg takker for de mange forslag. Heldigvis var det en ny installation af win 2000 server med IIS, så løsningen blev, at fjerne IIS for derefter at installere den på ny, derved blev IISLockDown også fjernet.

/Webcon
Avatar billede burningice Nybegynder
12. september 2003 - 15:03 #8
og hvad er så moralen i denne historie ?! lad vær med at installer noget du ikke har sat dig helt ind i hvordan fungerer. read the f*** manual :)