Avatar billede 187 Nybegynder
10. september 2003 - 22:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mediaplayer 9.0 hakker online

Hvis jeg en trailer i mediaplayer 9.0, så hakker den, som om min forbindelse er for langsom, men hvis jeg downloader eller tester min forbindeles, så er den på 300kbs
Avatar billede zykon Nybegynder
10. september 2003 - 23:29 #1
Hmm... Og du HAR prøvet at lade den køre filmklippet igennem og så se det forfra? Det lyder for mig som om den giver sig til at downloade filmen samtidig med den viser den, og så er det jo ikk så underligt endda =)
Avatar billede wickedd Juniormester
10. september 2003 - 23:32 #2
Ja film de hakker altid hos mig når jeg ser dem online.
Hvis du bare lader filmen køre helt igennem, så kan du se den flydende fra start.
Det er jo faktisk det samme som at downloade
Avatar billede zykon Nybegynder
10. september 2003 - 23:33 #3
Lige min pointe... Bare forklaret så det kan forstås =P
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
10. september 2003 - 23:41 #4
Har ikke testet det endnu, men vil umiddelbart tro, at dit problem kan løses på denne måde:

1: Start Mediaplayer 9.0
2: Vælg Fuktioner - Indstillinger - Ydeevne
3: Marker "Vælg forbindelseshastighed" og vælg din linie
4: Marker "Gem i buffer" og sæt den til 30 eller højere
5: Flyt skyderen ved "Skærmacceleration" helt over til højre

Det skulle gerne løse det, da MediaPlayer så gemmer 30 sekunders film/lyd før den begynder at afspille, hvilket i de fleste tilfælde skulle være nok... Men du bør måske sætte "Gem i buffer" til 60 ved lange klip (over 10 min)...

Men det er som sagt endnu ikke blevet afprøvet, eftersom jeg ikke har haft nogen problemer indtil videre med standardindstillingerne...

S.R.
Avatar billede henninga Novice
11. september 2003 - 00:29 #5
Når du ser en film, så prøv at højreklikke på den og vælg Statistik. Der kan du se hvilken hastighed filmen sendes med og hvis den er højere end din forbindelse vil den hakke.
Jeg har også problemer med MP9 - det er ligesom om den ikke kommunikerer rigtigt med Streaming-serveren for at indstille den rigtige hastighed.
Måske det har noget med porte at gøre, men det ved jeg ikke så meget om.
HenningA
Avatar billede 187 Nybegynder
11. september 2003 - 17:24 #6
den hakker stadig, selvom jeg sætter den til 60
Avatar billede henninga Novice
08. oktober 2003 - 00:24 #7
Den hakker hvis videoen er streamet med en hastighed der er højere end din båndbredde eller deromkring.
Har du kigget under statistik ???
Avatar billede poulvp Praktikant
02. november 2003 - 17:12 #8
Når jeg har uploaded filmklip til hjemmeside med java plug-in hakker den hvis din forbindelsen er for langsom, har jeg derimod lagt den ud som dynamic-x buffer den automatisk før den afspiller se eks. som er med dynamic-x:
http://www.juniorklubben.dk/filmklip/cirkusIB2003.htm
Ved ikke om det hjælper dig noget.
Avatar billede 187 Nybegynder
07. februar 2004 - 21:07 #9
lukker