Avatar billede ttimme Nybegynder
10. september 2003 - 17:33 Der er 4 kommentarer

nogen der kan lave et logo til min tipsklub

Hej

Jeg har en lille tipsklub kørende på adressen http://www.frip.dk/ttimme

Jeg vil gerne have et logo og et favicon (ikke obligatorisk), til hjemmesiden. Jeg er ikke selv den store grafiker, så hvis der er nogen med nogle ideer.

Der er totalt frie tøjler for hvad I har af ideer, men jeg sætter det selvfølgelig højt at der hentes inspiration fra min hjemmeside. (Vi bruger forkortelsen SBC en del)

Derfor har jeg også oprettet en test profil så I kan se det hele. BrugerID:test Password:test

Jeg sætter 200 point på højkant til den som kan lave det fedest logo, og jeg giver jer cirka en uge før jeg træffer en afgørelse.

Jeg kigger herind et par gange om dagen så stil endeli spørsmål.

Håber I kan lide udfordringen, og god fornøjelse.
Avatar billede ttimme Nybegynder
10. september 2003 - 17:37 #1
Glemte at sige at logoet skal bruges på forsiden, og som integret del af de mails jeg sender ud til de tilmeldte :)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
10. september 2003 - 17:37 #2
der skal jo gerne en størelse på.
Avatar billede ttimme Nybegynder
11. september 2003 - 13:32 #3
jeg gentager der er totalt frie tøjler
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
13. oktober 2004 - 02:44 #4
lidt svært at lave noget når hjemmesiden er lukket :S