Avatar billede delbanco Nybegynder
23. december 2000 - 16:43 Der er 4 kommentarer

Packet error filtering mv.

I forbindelse med en opgave, hvor switche indgår, er jeg flere gange stødt på begreberne: \"Packet error filtering\" samt \"unmanaged\".
Er der en der kan give en kort, dansk beskrivelse - og eventuel en faglig dokumentation ? TAK.
Avatar billede delbanco Nybegynder
01. januar 2001 - 09:47 #1
Er der virkelig ingen der kan hjælpe ?
Er 30 point for lidt !
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:29 #2
Lukketid -

/victor-1
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. december 2004 - 22:11 #3
Som jeg forstår det, så hænger begrebet Packet error filtering sammen med Store-and-Forward operation. I min verden betyder dette, at der ikke er direkte forbindelse gennem porten, men at data opfanges, renses for støj og fejl meddelelser, før den vidersendes på næste segment.