Avatar billede holtums Nybegynder
09. september 2003 - 22:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopiere styresystem på flashdisk

Jeg har voldsomme problemer med at kopiere en installation af win 98-2 fra 1 compact flashdisk til en anden.
Efter kopiering (uanset om det er rå kopiering eller det er som backup/restore) ender det op med at pc'en ender med fejlmeddelelsen "fejl under initialisering af VDD" og så standser.
Ghost og lignende værktøjer jeg har prøvet vil overhovedet ikke anerkende Flashdisken som harddisk. De ville måske på den PC det hele skal køre på, men den har ingen IDE diske.
(Det er en lille SBC med alt onboard, og mulighed for at boote fra Flashkortet).
Selv når jeg installerer en win 98 oveni kan den ikke starte.
Hvad F..... gør jeg????
Hvis der er nogen der har erfaring er jeg lykkelig!
Avatar billede holtums Nybegynder
09. september 2003 - 22:51 #1
Jo jeg har tjekket at jeg får de skjulte filer med over :-(
Avatar billede holtums Nybegynder
26. oktober 2005 - 22:59 #2
Har løst det