Avatar billede sleort Nybegynder
09. september 2003 - 14:26 Der er 10 kommentarer

2 C++ programmører søges.

2 C++ programmører søges. Du skal indgå i et team af 5-6 mand og påregne et par timer om ugen til det evt. mere såfrem du har tid. Du kan arbejde hjemmefra, så det kræver ingen transport tid. Der udleveres et program så du kan connecte til den arbejdsserver som alle ansatte vil være på. Lønnen vil være et 2 % ejerskab af det firma der bliver oprettet i løbet af denne process. . Når programmet er færdig kan du blive ansat mod løn eller stoppe i begge tilfælde kan du beholde de 2 % eller sælge dem.
Avatar billede medions Nybegynder
09. september 2003 - 14:42 #1
Lyder interssant, men hvad handler projektet om, hvad skal der laves?

//>Rune
Avatar billede sleort Nybegynder
09. september 2003 - 14:51 #2
jeg kan desværre ikke på nuværede tidspunkt afsløre detaljer omkring projektet, men det er en grafik engine som der skal produceres i første omgang. Hvis du ønsker flere info om jobbet, eller har spørgsmål eller gerne vil søge jobbet, så skriv til mig på sleort19@hotmail.com
Avatar billede cybermike Nybegynder
09. september 2003 - 22:38 #3
hotmail adresse, ingen loen og ingen details.

Hvad faar jer til at tro at nogen vil reagere?
Avatar billede medions Nybegynder
09. september 2003 - 22:41 #4
cybermike> Samme opfattelse har jeg :)

//>Rune
Avatar billede sleort Nybegynder
09. september 2003 - 23:11 #5
De detaljer som jeg siger ikke kan nævnes er ikke relevante for de job som der tilbydes. Jobbet består i en engine som der skal laves. Det er ikke mig som der står for projektet. Jeg skal blot skaffe arbejdskraft, og benytter derfor min private email som kontakt adresse. Derfor er det en hotmail.
I og med at det også kun er mig som der skaffer arbejdskraft, er jeg også lidt på need to know basis, så jeg regner med at evt. sidste detaljer og lign. vil blive udleveret når man ansøger om ansættelse. Men skriv til mig hvis du har nogen spørgsmål, og når vi så har fået snakket lidt sammen vil jeg give en mail adresse hvortil man kan ansøge om jobbet.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
10. september 2003 - 08:14 #6
Hvis opgaverne umiddelbart kunne lønnes via en almindelig fastpris-ordning - så er Anoa ApS interesseret i, at behjælpe dig/jer med opgaven - se brugerinfo, hvis det har interesse.
Avatar billede sleort Nybegynder
10. september 2003 - 10:09 #7
Jeg skal prøve at forhøre mig, men jeg skal lige være sikker på hvad du mener med fastprisordning. Taler vi da time-lønning eller en fastpris for hele projektet?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
10. september 2003 - 12:30 #8
Vi taler om faste priser for opgaver, som vi i fællesskab fastlægger omfanget af.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
10. september 2003 - 17:38 #9
vi formidler professionelle arbejdskraft. Hvilket platform drejes det om?
(unix, linux, MS, mainframe...) Realtime eller trad. app.??
headhunter@dkmail.zzn.com