Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 03:44 Der er 46 kommentarer og
2 løsninger

SORT!! Jeg kan ikke se min egen site!

Jeg ved dette lyder sort, men jeg kan ikke se min egen site.

Når jeg åbner den crasher IE.
Jeg kan hverken se den på nettet eller på min egen computer (via Apache)

Hvis jeg sletter halvdelen af filen kan den godt vises, men når jeg langtsom paster resten af filen, når jeg til et tidspunkt hvor den crasher....

Er der nogen der har hørt om dette meeeeget underlige fÆnomen før?

/snedled
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 03:45 #1
Jeg har kun prøvet at crashe NS (men det er jo ikke ligefrem fordi der skal bruges den store heksekunst for at gøre det *S*)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 03:46 #2
Men du kan vel nogenlunde koge det ned til at være omkring et par linier hvor fejlen er ?
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 03:48 #3
Problemet er at det ikke er et spørgsmål om HVOR fejlen er, men snarere HvorNÅR den er, for hvis jeg fjerne alt PHP og javascript og cookies, så er der stadig fejl. Første gang jeg jeg prøvede langtsomt at fylde på begyndte fejlen ved en </table>-kode og lige før kom den tilbage ved en <table>-kode.....

/snedled
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 03:48 #4
Det mest sandsynlige er nok at du laver et par rutiner der multiplicerer sig selv...... Det er én ting der helt sikkert vil få din browser til at crashe
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 03:49 #5
det lyder MEGET wierd!
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 03:51 #6
Rennebo> Det tror jeg ikke. I kan godt se den: www.snedled.dk

Ja, meget weird!!!

/snedled
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 03:56 #7
Hvor på sitet får du fejl??
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 03:57 #8
...og jeg kan også se den på den anden computer jeg har, så det er i virkeligheden nok et problem med Internet Explorer (og derfor måskeen forkert kategori...)

/snedled
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 03:58 #9
Et er sikkert, IE crashede her ..
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 03:58 #10
snedled >>
Det er der en go\' sandsynlighed for...... IE har haft et par versioner med kedelige bugs
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 03:58 #11
rennebo> på startsiden - når den (rent visuelt) har loadet toppen.....

/snedled
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 03:59 #12
tdaugaard >> Men ikke her
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:00 #13
rennebo> men det er den allernyeste - og nyinstallerede IE (dog var fejlen der ikke fra starten....)

/snedled
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 04:00 #14
rennebo:> lad os få nogle versions numre frem... af IE
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 04:02 #15
5.50.4134.0600IC er hvad jeg bruger...
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:05 #16
Jeg bruger 5.50.45522.1800 (der hvor den crasher)
og 5.00.2614.3500 på den anden
....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 04:06 #17
Så kan vi nok godt konkludere at det er IE 5.5 der har et problem :-(
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 04:08 #18

snedled >>
Der er dog også en anden ting der kan være problemet...... Jeg ved ikke helt hvorfor, men visse browsere kan ikke klare mere end 3 tabeller inde i hinanden..... Og du har da i det mindste et par stykker.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 04:10 #19
rennebo:> Min IE 5.5 kan godt klare mere end 3 nestede tabeller... det har jeg selv prøvet så deet ..
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 04:10 #20
tdaugaard >>
Det lyder sandsynligt..... For ikke at nævne alle de ting som MS har lavet om (ikke tilføjet) i deres javascript standard....... Nu skal man for pokker til ikke blot at lave en Netscape og en IE version, men også en IE 5.5 version..... *Suk* (Ok, det var bare lidt galde *GG*)
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:11 #21
Jamen det har jeg også på mange andre sider jeg har lavet, og dem kan jeg sagtens se.
Jeg har også tidligere kunne se min egen side, såå...

Det virker mere enten som noget virus et ellerandet sted i systemet eller en størrelsesbegrænsning, hvilket dog skullevære noget nyt...

- forvirret....

/snedled
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:13 #22
Nu skal det ikke blive til en NS vs. IE diskution :o)
... - Vi skal jo passe på det gode julehumør....(?!)
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 04:13 #23
tdaugaard >>
Det lyder til at der \"bare\" er en eller anden bug i IE 5.5, men jeg har dog svært ved at se hvad den skulle være..... Hvor er logikken i den fejl??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 04:13 #24
rennebo:> Har de lavet noget om i JS i IE 5.5? Så meget bruger jeg heller ikke så jeg mærker sådan noget. .
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 04:14 #25
snedled:> ork .. vi behøver ingen NS vs. IE diskussion for vi ved alle sammen jo godt at IE er bedst ;o)
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:15 #26
Det er også netop logikken jeg leder efter :o\\
Kan man et-eller-andet sted downloade en lidt ældrer version af IE, bare for testens skyld?

/snedled
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 04:16 #27
rennebo:> nææ .. jeg kan heller ikke se logikken i fejlen .. og jeg har aldrig oplevet den før ..
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 04:16 #28
snedled >>
1. Den der med størrelsesbegrænsningen tror jeg ikke på, for så meget er der altså ikke på din forside.

2. Det var nu heller ikke en Netscape vs. IE diskution, men en IE vs. IE disktion... *GG*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 04:17 #29
snedled:> jeg har da et par skiver fra bl.a. AOD med IE 3.02 på ;-)
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:17 #30
rennebo> nå, ja. - Det gør det vel også lettere at finde en vinder :o)
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:19 #31
Nå, ja. - Jeg må da ha\' nogen gamle skiver selv....

jeps. - Er der et problem i at smide en dansk oven i den gamle(nye..) engelske?

/snedled
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 04:19 #32
Den eneste mulighed jeg stadig kan se er at der skulle være et eller andet med css filen der laver ged i det hele..... snedled.... Kan du ikke lige sende din css fil til allan@rennebo.dk, eller smide den herind`??
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:22 #33
- jeg har lige sendt den til din mail....
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 04:24 #34
takker :o)
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 04:27 #35
Nøøø..... Ikke noget galt med css filen.

Det her pisser mig sq lidt af..... Jeg VIL finde den fejl.... *GG*
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:29 #36
he he. - Det vil jeg også gerne, - Ligenu prøver jeg med en gammel udgave af IE. - Det ska nok få hele systemet til at crashe!!

Fik jeg forresten nævnt at problemet ikke er der i NS......

/snedled

Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:36 #37
hmmm... det ser heller ikke ud til at virke....

!!
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 04:36 #38
Sorry, men jeg kan altså ikke se noget galt med din kode...... Det må bare være IE 5.5 der er i et skidt julehumør
Avatar billede rennebo Nybegynder
23. december 2000 - 04:40 #39
<< Smutter i kanen..... Nat nat
Avatar billede snedled Nybegynder
23. december 2000 - 04:42 #40
Den har været det i hele december. - Måske skulle jeg give den et jule-skin?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. december 2000 - 10:06 #41
Ikke fordi det er tilfældet her, men en kombination af Flash 5 og IE 5.5 i netop Tables kan forårsage Chrash... Så det er altså ikke altid 5.5 er lykken...
Avatar billede ritten Nybegynder
23. december 2000 - 17:01 #42
øøøøh jeg kan ikke få den til at crashe. har du løst problemet?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. december 2000 - 23:58 #43
Den crashede heller ikke for mig, men jeg skrev... \"kan forårsage...\"
Avatar billede snedled Nybegynder
24. december 2000 - 03:55 #44
Nej, jeg har ikke løst problemet, men måske skulle jeg flytte spørgsmålet til en anden kategori, da det nok er et problem med mit program eller noget...

Jeg vender lige tilbage efter jul...

/snedled
Avatar billede bennybit Nybegynder
16. januar 2001 - 08:54 #45
>> snedled,

Kan ikke se, at din ellers nydelige side fejler noget...? ;-)
Avatar billede snedled Nybegynder
16. januar 2001 - 10:40 #46
Tak Benny - jeg er ret sikker på at det er min windows der er [censur] irriterende, så den gode gamle mulighed med at formatere er vel muligheden jeg bliver nødt til at vælge.

/snedled
Avatar billede rasmusf Nybegynder
16. januar 2001 - 10:48 #47
Hos mig kører den også helt perfekt!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. januar 2001 - 12:27 #48
Der er kommet en ny player, der ikke chrashenr i IE5.%5 og tables... juhuuuu...

http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/table_crash.htm

/Nikolaj