Avatar billede nihv Nybegynder
09. september 2003 - 11:10 Der er 5 kommentarer

Roming Profile

Jeg sidder med dette lille problem...

Har en bruger der hele tiden for noget tilbage igen når hun slætter det fra sin profil. Det kommer nå der bliver logget på en maskine, hvor der har været logget på før. men ikke efter der er blivet slætted noget i profilen. Det den så gør er at den tager det der ligger i den profil, nu og det der ligger på den pc der nu bliver logget på og flætter sammen og ligger på serveren. Så nå der bliver logget på en anden maskine igen har den mixet det hele sammen ? kan man så det fra at den ikke sakl mixe det sammen ?
Avatar billede serverservice Praktikant
09. september 2003 - 13:32 #1
Lyder som om nogle engang har lavet et script som kopierer profilen over lokalt fra pc til sserveren. Er der det ?
Avatar billede matsuri Nybegynder
11. september 2003 - 01:40 #2
Prøv at slette hendes roming profile på din server.
Avatar billede ptracy Nybegynder
12. september 2003 - 15:54 #3
Lytter med - har haft samme problemer efter installation af office xp SP2
Avatar billede serverservice Praktikant
14. september 2003 - 11:00 #4
->Nihv. hvad fandt du ud af?
Avatar billede ptracy Nybegynder
11. november 2003 - 22:48 #5
W2K SP4 løste problemet for mig!