Avatar billede mother1978 Nybegynder
09. september 2003 - 10:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hente samtlige POST parametre

Jeg skal have hentet samtlige POST parametre fra en side til en anden. Jeg vil høre om der ikke findes en funktion der kan returnere samtlige POST-parametre i et array.
Mit problem er at antallet af POST-parametre kan variere mellem 0 og 300.
Jeg kunne selvfølgelig oprette et array indeholdende de parametre jeg vil overføre, men det bliver bare så grimt. Den anden løsning ville være smart og nem.
Avatar billede ulrikp Nybegynder
09. september 2003 - 10:26 #1
For each obj in request.form
'Kode
next
Avatar billede mccannon Nybegynder
09. september 2003 - 11:42 #2
for each item in request.form
response.write item & " = " request.form(item) & "<br>"
next