Avatar billede zeus19 Nybegynder
08. september 2003 - 22:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mails ligger ikke på serveren mere.

Hej jeg har lige formateret og glemte derefter at huske at sætte OE til at gemme en kopi af mails på serveren.. så nu er alle mine mail slettet fra serveren. Men jeg har dem stadig på lokal maskinen, kan man på nogen måde få dem tilbage på serven ?
selvfølgelig med den originale afsender adr. så man stadig kan se fra hvem og hvilket emne der er...

/René Iversen
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2003 - 23:04 #1
Hvorfor ikke bare videresende dem til dig selv? Så er afsender adressen jo stadig i mailen :)
Avatar billede zeus19 Nybegynder
09. september 2003 - 00:28 #2
fordi hvis du vil videre sende 632 mails bliver de vedhætet som filer i en mail. og dette er ikke acceptabelt. ;o)

men der må da være en måde man kan gøre det på.

/René Iversen
Avatar billede b_nice Nybegynder
09. september 2003 - 06:13 #3
Hvad med at tage tyren ved hornene en gang for alle og opret en mailbox på www.fastmail.fm
De bruger IMAP4-protokollen i stedet for POP3. Det betyder at du frit kan flytte mails frem og tilbage - og så har det yderligere bl.a. følgende fordele:

- Dine mails bliver liggende på serveren (du slipper for at tænke for meget på back-up)
- Du kan tilgå dine mails fra en hvilken som helst maskine - både fra en almindelig web browser, men også fra en mail-klient fra forskellige maksiner.
- Du kan opsamle post fra ALLE dine andre mail-adresser her (incl. hotmail-adresser), så du har EN indgang til dine mails.

Har selv brugt dem i flere år - og kan kun anbefale dem på det varmeste (og nej, jeg har INGEN økonomiske interesser i foretagenet).
Avatar billede zeus19 Nybegynder
10. september 2003 - 00:43 #4
Sker der ikke mere i denne sag ?
Avatar billede zeus19 Nybegynder
15. september 2003 - 12:20 #5
Ikke kommet nogen brugbare svar :o(