Avatar billede grave Nybegynder
08. september 2003 - 21:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skifte bruger

Er der ikke mulighed for at skifte bruger uden at logge af i Windows 2003 server, da jeg har en masse programmer der ikke må lukkes ned, som det sker hvis jeg logger ud, som ikke kan sættes op som en service.

jeg er klar over at jeg kan bruge remote desktop.
men er der ikke en mulighed for at skifte bruger som i XP.
Avatar billede frewald Nybegynder
08. september 2003 - 21:23 #1
man kan heller ikke skifte bruger i XP hvis den er koblet mod et domæne :(
Avatar billede frewald Nybegynder
08. september 2003 - 21:24 #2
Jeg ved der findes et lille program der kan starte normale programer op som en service...
Avatar billede grave Nybegynder
08. september 2003 - 21:33 #3
Ja der er FireDaemon, men det kunne nu være rart. jeg har flere brugere der ikke aner en #¤skid"d? om noget som helst og roder rundt. trykker logoff osv. så mine apps lukker ned.
Avatar billede danisher Nybegynder
09. september 2003 - 21:59 #4
Tror desværre ikke at det kan lade sig gøre. Tror frewald har ret i, at du nok skal bruge en 3. parts software, for at løse problemet.

Det er vel en sikkerheds funktion i 2003
Avatar billede grave Nybegynder
13. september 2003 - 15:18 #5
freewal kan du ikke lige svare så jeg kan lukke..
jeg bruger fire daemin, selv om det ikke lige er hvad jeg er ude after
Avatar billede frewald Nybegynder
13. september 2003 - 23:31 #6
hereby done :-)