Avatar billede fembe Nybegynder
08. september 2003 - 20:34 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Afstemning (Quick poll)

Er der nogen der har en færdig afstemning (quick poll) evt. med forklaring jeg kan benytte, så jeg kan se hvordan man laver den, jeg har nu siddet i en del dage efterhånden og prøvet at bikse med en, men det er endnu ikke lykkedes mig at få den til at virke som jeg ønsker :o(

Det er en helt standard jeg er ude efter hvor der er et spørgsmål og evt. 3 svarmuligheder, når man så har svaret kan man se hvor mange procent der har svaret på de forskellige spørgsmål. Det skal også kun være muligt at stemme en gang for hver gang man besøger siden.

Håber MEGET der er en noget sejere ASP kode haj derude der kan hjælpe mig :o)

Hilsen Karin
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 20:37 #1
Avatar billede cdc Novice
08. september 2003 - 20:46 #2
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 20:47 #4
doh.. det var naturligvis www.netcoders.dk (dk, ikke com)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 20:49 #5
http://vusti.dk/monogami/artikler.asp?id=9 (kan bruge til alle mine indlæg)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 20:49 #6
altså svaret.. :)
Avatar billede netro Nybegynder
08. september 2003 - 21:52 #7
Her er en uden database:
http://www.opfinderen.dk/sites/?id=1
Avatar billede fembe Nybegynder
09. september 2003 - 20:18 #8
Tak for de mange svar, men jeg må indrømme at netros løsning uden database er lidt af et hit.

Det virker fint hvis jeg bare åbner interface.asp og prøver derfra, men når jeg implementerer den i min eksisterende kode får jeg desværre denne fejl:

Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A0009)
Subscript out of range: '[number: 1]'

Jeg har ændrede interface.asp filnavnet i koden og data.asp ligger i samme bibliotek, så nogen forslag til hvorfor den melder den fejl?
Avatar billede netro Nybegynder
09. september 2003 - 20:30 #9
Har du ændret følgende:

DataPath = Replace(Request.ServerVariables("Path_Translated"), "interface.asp", "data.asp")

- til:

DataPath = Replace(Request.ServerVariables("Path_Translated"), "din_fil.asp", "data.asp")

?
Avatar billede netro Nybegynder
09. september 2003 - 20:32 #10
Hvilken linie får du fejlen i?
Avatar billede fembe Nybegynder
09. september 2003 - 21:34 #11
Jeps jeg har ændrede det til min fils navn, også de 2 andre steder

Dette er denne linje den melder fejl i

ElseIf CInt(Arr_Line(1)) > CInt(Max_Rates) Then
Avatar billede netro Nybegynder
09. september 2003 - 22:25 #12
Hvad står der i din datafil?
Avatar billede mizzi Nybegynder
17. september 2003 - 19:12 #13
Jeg har droppet det med tekstfilen og alligevel selv lavet en afstemning fra da jeg så har muligheden for at have en admin. del på og det andet blev for bøvlet når det skulle ind i min eksisterende kode. Hvad gør jeg nu med de point jeg har "lovet" til den der kan svare?
Avatar billede netro Nybegynder
17. september 2003 - 19:25 #14
Hvis du ikke kunne bruge nogle af svarene, opretter du et selv og giver dig selv dine points. Ellers kan du fordele dine points mellem dig selv og os, der har svaret.
Avatar billede mizzi Nybegynder
17. september 2003 - 19:31 #15
Ok tak for det, jeg giver jer alle lidt point som tak for svar :o)
Avatar billede netro Nybegynder
17. september 2003 - 20:55 #16
Selv tak :)