Avatar billede magnust Nybegynder
22. december 2000 - 21:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ret billeder i PDF ?

Er det muligt at rette billeder i et færdigt pdf-dokument. Eks: at opdaterer et billede i en fil på f.eks. side 4. Jeg mener at have hørt om et program der gjorde dette muligt...
Avatar billede prodic Mester
22. december 2000 - 21:12 #1
Adobe Acrobat - skulle vel kunne.

Eller prøv på www.pdfzone.com - muligvist kan du finde et værktøj der kan fjerne billeder fra en pdf fil der. Det er vel forsøget værd.
Avatar billede perj Nybegynder
22. december 2000 - 23:22 #2
Du kan anvende et Plugins men jeg kan ikke huske hvad det hedder. Du kan se mere her: www.purepdf.com
Avatar billede perj Nybegynder
22. december 2000 - 23:31 #3
Glemte at sige at du jo kan anvende Illustrator, men det er et kostbart program. En billigere løsning finder du her:
http://www.enfocus.com/
Avatar billede magnust Nybegynder
23. december 2000 - 12:47 #4
Begge steder har produkter der kan løse problemet,
så I får 25 point hver. God jul:)
Avatar billede prodic Mester
23. december 2000 - 14:49 #5
magnust : En glædelig Jul til dig også.
og også til perj