Avatar billede davaus Nybegynder
07. september 2003 - 23:19 Der er 9 kommentarer

Gæstebog, Nyheds system og forum

Hej hvis der er nogle der kan lære mig at lave mine egne gæstebøger, nyheds systemer og forummer så ville jeg blive HYPER glad! 200 point!
Jeg vil helst have svaret på mail rasmusvh@msn.com
Avatar billede hmortensen Nybegynder
07. september 2003 - 23:23 #1
I hvilket sprog ?
mySQL er kun database delen.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 23:23 #2
En god vejledning til en gæstebog i php/mysql kan findes her, på dansk:
http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/
Avatar billede davaus Nybegynder
07. september 2003 - 23:28 #3
ææææææ jeg ander ikke en skid om det kan du ikke forklare lidt?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 23:29 #4
davaus >> Er det mig der skal forklare?
Avatar billede davaus Nybegynder
07. september 2003 - 23:32 #5
På en måde ja du må gerne hjælpe mig lidt på vej
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 23:35 #6
davaus >> Jamen det hele står jo skrevet i artiklen fra start til slut, så jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg skulle kunne forklare det bedre. Start i den ene ende, og læs det hele igennem og du vil nu have en gæstebog.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. september 2003 - 23:49 #7
Noget kunne tyde på at du ikke kender ret meget til php og mysql, eller for den sags skyld andre programmeringssprog, og det kan derfor være lidt svært at begive sig ud i så store projekter som dem du skriver om.
Så derfor synes jeg du skulle læse lidt grundlæggende her:

php: http://www.webcafe.dk/artikler/php/introduktion/
Mysql: http://www.webcafe.dk/artikler/sql/introduktion/
Avatar billede hmortensen Nybegynder
08. september 2003 - 10:12 #8
Som der sikkert står i det materiale, så kræver det en webserver som kan fortolke php
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. september 2003 - 10:41 #9
davasu >> Hvad siger du ?